У клієнтів ПриватБанку та monobank почастішали випадки викрадення грошей через месенджери

Автор: Марченко Любов

Експерти в галузі кібербезпеки розкрили новий метод шахрайства, спрямований на викрадення грошей користувачів мобільних додатків Приват24, Mono та інших.

У клієнтів ПриватБанку та monobank почастішали випадки викрадення грошей через месенджери - today.ua

Цей метод дає змогу зловмисникам отримувати доступ до тимчасових кодів входу, номерів карток та іншої конфіденційної інформації, при цьому сама потенційна жертва, на жаль, дає доступ до своїх особистих даних.

Спочатку потенційний об'єкт шахрайства отримує дзвінок у месенджері від невідомого номера, який запитує, чи оновлював користувач свій мобільний додаток. Як правило, за цим слідує негативна відповідь. Тоді "представник банку" стверджує, що це обов'язково необхідно зробити, і тут же обіцяє викликати фахівця для негайного вирішення проблеми.

Далі з іншого акаунта надходить другий дзвінок від "фахівця". Новий "представник банку" повідомляє, що для ідентифікації клієнта за біометрією потрібен відеозв'язок, і вимагає увімкнути камеру, а потім переключити відеопотік на демонстрацію екрана, щоб "роботизована система для діагностики рахунку" могла почати роботу.

Популярні зараз

Російська армія до 9 травня спробує захопити ще одне українське місто

Кулеба зробив заяву про переговори з Росією: названо головну умову України

Фахівці назвали моторне мастило, яке не можна заливати в двигун автомобіля з пробігом

Постпред України в ООН натякнув на знищення Керченського мосту у 2024 році

У клієнтів ПриватБанку та monobank почастішали випадки викрадення грошей через месенджери

Завершальним етапом є прохання шахрая увійти в банківський додаток. При цьому нібито екран бачить лише "роботизована система", а не сам зловмисник. Однак насправді, сам зловмисник слідкує за екраном, що дає йому змогу переглядати номер картки, суми та SMS-коди банку для подальшого "викрадення" акаунта. Крім того, шахрай може намагатися пеказати гроші з рахунку клієнта на "безпечний рахунок".

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Представники банків наголосили на важливості дотримання кількох простих правил для захисту від дій шахраїв. По-перше, слід пам'ятати, що співробітники банків не зв'язуються з клієнтами через месенджери. По-друге, не слід демонструвати екран свого пристрою незнайомцям під час відеозв'язку, незалежно від їхнього вигляду. По-третє, важливо розуміти, що "роботизована система для діагностики рахунку" є вигадкою шахраїв.

Нагадаємо, у Приватбанку відмовилися видавати та обмінювати два види валюти.