Покупці можуть повернути неякісний товар до магазину та отримати більше сплаченої суми за однієї умови

Автор: Леся Ловіцька

Неякісний товар, який українці купують у магазинах, можна повернути та отримати гроші назад. В одному випадку можна отримати навіть більшу суму, ніж була сплачена.

Покупці можуть повернути неякісний товар до магазину та отримати більше сплаченої суми за однієї умови - today.ua

Представники "Захисту прав споживачів" повідомили, що неякісні асортиментні позиції можна обміняти лише на аналогічні. Це можливо, якщо довести недолік продукції, який виникл з вини виробника.

Повернути товар можна навіть якщо його вартість встигла змінитись. Причому закон на боці покупця. Якщо виріб подешевшав, поверненню підлягає сума, за якою його придбали. А якщо ціна збільшилася, повертається нова, зазначена в ціннику.

"Отже, якщо ціна товару у день розірвання договору купівлі-продажу знизилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, зазначених у розрахунковому документі. Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто зазначену на ціннику", - зазначили правозахисники.

Популярні зараз

Шмигаль зробив заяву щодо подальшого фінансування пенсій та соцвиплат в Україні

В Україні починається масовий перерахунок субсидій: що зміниться

В Україні пропонують починати шкільну освіту з 3-5 років

У квітні на виплату пенсій виділено меншу суму коштів, ніж у березні: названо причину скорочення фінансування

Товар можна повернути, якщо він визнаний неякісним, а також якщо його недолік виник з вини виробника, а не споживача.

Зазначено, що кошти зі стаціонарного магазину можна повернути у день звернення з відповідним запитом або протягом семи днів після. Якщо йдеться про інтернет-магазин, термін повернення грошей – до 30 днів.

Покупці можуть повернути неякісний товар до магазину та отримати більше сплаченої суми за однієї умови

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, що касири іноді відмовляються приймати у покупців гроші великого номіналу, заявляючи, що нема чим видавати здачу. Також можуть відмовлятися брати монети. Обидві дії є порушенням прав споживачів – необхідно поскаржитися на співробітника торгової мережі його керівництву.

Раніше повідомлялося, що у магазинах великих торгових мереж впали ціни на сало, м'ясо, гречку та олію.