У супермаркетах часто дурять клієнтів, причому досить непомітно. Названо найпоширеніші схеми, які використовують торгові мережі.
Є багато способів потрапити на хитрощі професійних маркетологів. Багато співробітників ТЦ вдень і вночі працюють над тим, щоб більше заробити на довірливих клієнтах. Розглянемо варіанти обману, яких можна уникнути.
Заробіток на здачі
Є правило, яке свідчить, що супермаркет може залишити собі суму здачі до 5 копійок та "пробачити" покупцю більше 5 копійок. Магазини спеціально встановлюють ціни, щоб отримувати більше готівки – заокруглення буде не на користь відвідувача. Такі дрібні суми здаються незначними, але за місяць вийде пристойний "навар".
Можна запобігти такій простій махінації, розплачуючись банківською картою – округлення у такому разі не діє.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Небажання приймати крупні купюри
Касири часто відмовляються від банкнот великих номіналів, заявляючи про відсутність здавання. Це пряме порушення прав споживачів – вони мають надавати відповідні скарги адміністрації торговельної мережі. Йдеться про складнощі сторони продавця – вам не слід вирішувати їхні проблеми.
Оплата зіпсованого товару
Товар на полицях можна зачепити з необережності - і до вас одразу біжить охоронець з претензіями. Знайома ситуація? Але покупець за законом не зобов'язаний оплачувати пошкоджений товар – він може викликати поліцію. Супермаркетам доведеться ще довести, що клієнт розбив пляшку або іншим чином порушив цілісність товару - і лише тоді вимагати компенсацію збитків.
Можливість псування та випадкового знищення майна – це проблема власників компаній. А покупці не є власниками товару до його оплати на касі. Тому продавці не повинні вимагати оплатити вироби неналежної якості.
Пам'ятайте, що у торгових мережах можуть "підкручувати" ваги, а також "забувати" міняти цінники. Коли клієнт робить багато покупок, він не завжди слідкує за їх точною вартістю в чеку. А даремно - є повне право купувати товар за тією ціною, яка зазначена у ціннику. Суть повинна повернути різницю між фактичною вартістю та тією, що вказана на вітрині.
Раніше повідомлялося про обман споживачів виробником майонезу "Щедро".