Не “Щедро“: відомий український бренд майонезу викрили на обмані споживачів

Автор: Марченко Любов

Український торговий бренд "Щедро" спантеличив покупців екзотичною складовою свого майонезу Преміум. Його виготовляють з олією авокадо, яка є безцінним джерелом корисних речовин для організму. Та як з'ясувалося, це радше маркетингова приманка, аніж реальна складова продукту.

Не “Щедро“: відомий український бренд майонезу викрили на обмані споживачів - today.ua

На вміст цієї екзотичної олії звернув увагу один із читачів сайту today.ua, який надіслав фото майонезу із вмістом інгредієнтів, з яких складається цей продукт.

У наш час, коли навколо продають гори усілякої їстівної "хімії", люди, які сповідують здоровий спосіб життя, ретельно вишукують продукти, що містять якомога більше корисних компонентів. Отож, такий майонез для них – справжня знахідка. Покупець, немов метелик на світло, "летить" на олію авокадо, який виробник виніс "на титулку" своєї упаковки.

Не “Щедро“: відомий український бренд майонезу викрили на обмані споживачів

Популярні зараз

У Києві є житлові масиви, які мобілізація обминає: працівники ТЦК туди не навідуються, - The Guardian

В Україні почали модернізувати БТР-60, отримані від Болгарії

Половина чиновників втрачає бронювання від мобілізації: кого заберуть на війну

Тариф на електроенергію у травні залишили по 2,64, але частина населення буде платити за іншою ціною

Адже така олія "здатна захистити клітини від вільних радикалів, які згубно впливають на організм і тим самим продовжити молодість. Регулярно вживаючи її в їжу, можна підвищити імунітет, відновитися після хвороби, звільнитися від продуктів розпаду". Принаймні, так пише Вікіпедія.

Щоправда, на звороті упаковки, вже значно дрібнішими літерами, скромно зазначений вміст цієї олії. Як з'ясувалось, "олія авокадо нерафінована" становить 0,01% від загальної маси продукту. Можна не сумніватись, що такого вміст цього інгредієнту здатний виявити хіба що дуже ретельний хімічний аналіз. А про неперевершений "оздоровчий ефект" від цього інгредієнту, то й взагалі не йдеться.

Не “Щедро“: відомий український бренд майонезу викрили на обмані споживачів

"Щедро" перейшов усі межі розумного. І це вже не маркетинг, а банальний обман покупця", - констатує автор фото.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Мабуть, на майбутнє ці торговій марці, яка, до речі, об'єднує понад сотню найменувань продуктів, доведеться або переглянути свою маркетингову політику, або змінити назву, бо якось насправді не дуже щедро виходить у неї із гарантованим вмістом задекларованої користі.

До речі, прибічникам здорового харчування можна було би приготувати домашній майонез. У ньому нема олії авокадо, але принаймні він не містить консервантів та іншої не вельми корисної "хімії".