ПриватБанк не повертає клієнтам гроші за скасовані платежі: що говорять у фінустанові

Автор: Лобанова Єлизавета

Клієнти ПриватБанку скаржаться, що не можуть повернути свої гроші після скасованих транзакцій. Фінустанова тримає кошти в резерві і постійно переносить терміни їх повернення. Стало відомо, як у банку реагують на скарги українців.

ПриватБанк не повертає клієнтам гроші за скасовані платежі: що говорять у фінустанові - today.ua

Так, на сайті Мінфіну один із клієнтів ПриватБанку розповів, що сплатив 970, 20 грн за паливо на заправці UPG, гроші списалися, але заправка не пішла. Заправна компанія подала запит на повернення коштів у платіжну систему (Приват24. - Ред.), через яку було здійснено транзакцію.

Клієнту надійшло повідомлення в Приват24 з посиланням на заявку в якій сказано, що кошти повинні повернути протягом 11 днів з моменту подання заявки. Однак потім термін було змінено до 120 днів. Головне питання – коли гроші надійдуть назад на банківську картку.

ПриватБанк не повертає клієнтам гроші за скасовані платежі: що говорять у фінустанові

Популярні зараз

Після війни українці не зможуть виходити на пенсію в 60, - Жолнович

У ПЦУ розставили крапки над “і“ у питаннях жіночого дрес-коду для відвідин церкви

Стали відомі надбавки до пенсії, які виплачуватимуть українцям з 1 травня

Учені виявили рослину, яка ефективно вбиває ракові пухлини: є у кожному селі

У відповідь на негативний відгук у ПриватБанку клієнту відповіли, що при оплаті карткою відбувається безліч операцій, які займають певний час.

Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайєр, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин, надсилає дані до платіжної системи для авторизації. Потім платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітента (банк, який випустив картку), попередньо провівши перевірки безпеки операції. Як тільки банк-емітент отримує дані щодо операції, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс карти, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/термін дії тощо). Результат перевірки (чи схвалено відмову) відбувається у тому порядку і повідомляється клієнту у додатку Приват24.

Якщо операцію схвалено, на карті блокуються кошти у розмірі, надісланому еквайєром. Саме списання пройде пізніше, його терміни залежить від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Найчастіше такі ситуації вирішуються протягом днів із моменту проведення операції. Гроші спочатку блокуються, а потім розблоковуються. Як правило, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс карти клієнту протягом 11 днів, зазначили в ПриватБанку.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк почав приймати у населення значно пошкоджені долари та євро.