Today.ua

Україна витратить на Єдиний телемарафон у 2024 році величезну суму

Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" (МПІУ) уклало договори на сотні мільйонів гривень з виробниками контенту для телемарафонів "Єдині новини #UAразом" та "FreeДом". З початку війни на ці проєкти витратили понад мільярд бюджетних гривень.

Після того, як Рінат Ахметов у 2022 році залишив український медіаринок, багато співробітників його телеканалів перейшли працювати у ТОВ "Ми – Україна". Відкриття цього каналу практично збіглося за часом із закриттям проєктів одного з головних українських олігархів.

Канал "Ми - Україна", який пізніше за інших приєднався до телемарафону, отримав у поточному році найбільший підряд на суму 190 млн гривень.

На таку ж суму два замовлення на виготовлення продукту для марафонів "Єдині новини" та "FreeДом" було надано ТОВ "СЛМ Новини" Віктора Пінчука. Минулого року його компанія отримала за такими підрядами на 9% менші суми.

Зазначимо, що з початку повномасштабного вторгнення армії РФ із бюджету на створення контенту у форматі телемарафонів було витрачено понад 1,2 млрд гривень платників податків:

Даних про нові контракти з телеканалом "Інтер" на платформі "Прозорро" досі немає.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що витрати України майже у півтора раза перевищують прибутки бюджету. Без допомоги закордонних партнерів українська економіка вже лежала б у руїнах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ