Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" (МПІУ) уклало договори на сотні мільйонів гривень з виробниками контенту для телемарафонів "Єдині новини #UAразом" та "FreeДом". З початку війни на ці проєкти витратили понад мільярд бюджетних гривень.
Після того, як Рінат Ахметов у 2022 році залишив український медіаринок, багато співробітників його телеканалів перейшли працювати у ТОВ "Ми – Україна". Відкриття цього каналу практично збіглося за часом із закриттям проєктів одного з головних українських олігархів.
Канал "Ми - Україна", який пізніше за інших приєднався до телемарафону, отримав у поточному році найбільший підряд на суму 190 млн гривень.
На таку ж суму два замовлення на виготовлення продукту для марафонів "Єдині новини" та "FreeДом" було надано ТОВ "СЛМ Новини" Віктора Пінчука. Минулого року його компанія отримала за такими підрядами на 9% менші суми.
Зазначимо, що з початку повномасштабного вторгнення армії РФ із бюджету на створення контенту у форматі телемарафонів було витрачено понад 1,2 млрд гривень платників податків:
- Студія "1+1" та "1+1 Продакшн" від МПІУ – 292,5 млн грн;
- "СЛМ Новини" від МПІУ - 290,7 млн грн;
- "Кінокот" від "Ради" - 227,7 млн грн;
- "Інтер" від МПІУ 216,7 млн грн;
- "Ми-Україна" від МПІУ 183,6 млн грн.
Даних про нові контракти з телеканалом "Інтер" на платформі "Прозорро" досі немає.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що витрати України майже у півтора раза перевищують прибутки бюджету. Без допомоги закордонних партнерів українська економіка вже лежала б у руїнах.