ПриватБанк повідомив про вдосконалення своєї мобільної платформи Приват24. У ній з'явилася нова функція, на яку з нетерпінням чекали українці.
Тепер клієнти ПриватБанку можуть повідомити через Приват24 про шахрайство. Послуга буде потрібна серед жертв аферистів, кількість яких під час війни збільшилася. Зазначено, що клієнтам простіше сповіщати банк про випадки шахрайства, отримувати консультації чи іншу допомогу.
Член правління ПриватБанку із роздрібного бізнесу Дмитро Мусієнко зазначив, що новий сервіс спрямований на те, щоб підтримати українців у стресовій ситуації. За рахунок швидкого впровадження блокуючих дій з'явиться можливість зменшити обсяг потенційних збитків від шахрайства.
Вказано, що фінансова установа постійно працює над покращенням роботи своїх сервісів. Тепер клієнтам ПриватБанку, яких обдурили, не потрібно звертатися до ПриватБанку та чекати на з'єднання з оператором. Завдяки послузі сповіщення про шахрайство у Приват24 автоматично запускаються всі необхідні заходи, щоб мінімізувати ризики для клієнта та запобігти подальшим спробам шахрайства. У деяких випадках навіть можна автоматично створити заявку на повернення коштів.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У пресслужбі ПриватБанку уточнили, як отримати доступ до нової функції. Потрібно зайти в програму Приват24, вибрати розділ "Комунікації", який розташований на головному екрані у верхньому правому кутку. Потім слід вибрати вкладку "Повідомити про шахрайство".
Якщо аферистам вдалося списати гроші з карти, клієнт передав особисті відомості або отримав оплачений товар, потрібно просто повідомити про це банк. Для цього достатньо відповісти на найпростіші питання, розміщені у розділі.
ПриватБанк також закликав клієнтів через новий сервіс передавати дані про фішингові (шахрайські) сайти та підозрілі телефонні номери, щоб разом протидіяти зловмисникам.
Раніше повідомлялося, за що ПриватБанк може без попередження заблокувати рахунок клієнта.