У Київському метрополітені гострий дефіцит кадрів: шукають 83 машиністів електропоїздів

Автор: Корнєєв Ігор

Пресслужба Київської міської державної адміністрації (КМДА) повідомила про гострий дефіцит кадрів у столичному метрополітені. Через це збільшаться інтервали руху поїздів.

У Київському метрополітені гострий дефіцит кадрів: шукають 83 машиністів електропоїздів - today.ua

Причинами проблем із кадрами у КП "Київський метрополітен" в КМДА назвали вимушену міграцію, специфіку професії та мобілізацію. Повідомляється, що близько 7% співробітників столичної підземки сьогодні служать у лавах Сил оборони України.

Сьогодні підприємство відкрило сотні вакансій. Зокрема, шукають:

  • машиністів електропоїздів – 83 вакансії;
  • електромеханіків – 48 вакансій;
  • токарів та слюсарів – 161 вакансія.

Дефіцит кадрів вплине на роботу метро. Повідомляється про збільшення інтервалів між поїздами.

Популярні зараз

У Верховній Раді визнали, що в Україні закінчились гроші для зарплат військовим: який вихід бачить влада

З'явився коментар щодо ймовірної депортації українських чоловіків із Чехії

Десна принесе забруднену воду до Києва 10 вересня: як намагаються запобігти ситуації

На планеті стрімко підвищується рівень Світового океану: в ООН говорять про затоплення значної частини суші

"Враховуючи поточну кадрову ситуацію, найближчим часом будуть змінені графіки руху поїздів на всіх лініях підземки. Інтервали між поїздами будуть збільшені орієнтовно на одну хвилину в між "пік" та на 45 секунд у "пікові" години", – повідомили у пресслужбі КМДА.

КП "Київський метрополітен" знаходиться у постійному пошуку нових співробітників. Для цього підприємство співпрацює з центрами зайнятості та профільними навчальними закладами.

Зазначається, що через специфіку підприємства підготовка представників багатьох необхідних професій займає багато часу. Швидко знайти готові кадри неможливо, хіба що йдеться про співробітників інших метрополітенів країни.

У Київському метрополітені зазначили, що до випуску на лінію машиніста електропоїзда треба готувати щонайменше рік.

У Київському метрополітені гострий дефіцит кадрів: шукають 83 машиністів електропоїздів

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Зазначимо, що сьогодні метро столиці, як і метрополітени інших українських міст, використовуються як укриття при оголошенні повітряних тривог. У цей час плата за вхід до підземки не стягується.

Нагадаємо, триває дискусія щодо підвищення плати за проїзд у київському метро. Нині вона становить 8 грн.