ПриватБанк зробив заяву з приводу блокування рахунків клієнтам, старшим за 45 років

Автор: Марченко Любов

Останнім часом клієнти ПриватБанку нерідко скаржаться, що банк блокує їм рахунки із різних причин. Зокрема, він може призупинити банківські послуги клієнтам, яким виповнилося 45 років.

ПриватБанк зробив заяву з приводу блокування рахунків клієнтам, старшим за 45 років - today.ua

У таку ситуацію потрапила одна з клієнток банку. Жінка розповіла про свої митарства, пов'язані з блокуванням рахунку, на порталі minfin.

Клієнтка під ніком Safironny розповіла, що ПриватБанк надіслав їй форму для актуалізації даних після того, як їй виповнилося 45 років. Як з'ясувалося, клієнтам після 45 потрібно пройти таку процедуру, оновивши в банку своє фото і вказавши актуальні дані. Інакше, якщо цього не зробити, то рахунки їм заблокують.

Жінка заповнила все, що вимагалось у формы, проте ПриватБанк відмовив їй в актуалізації. Привід - розбіжність адреси реєстрації з тією, яка є в базі даних ПриватБанку.

Популярні зараз

Залужного запитали про президентські амбіції: відповідь ексголовкома

Російська армія до 9 травня спробує захопити ще одне українське місто

Кулеба зробив заяву про переговори з Росією: названо головну умову України

Рада внесла кардинальні зміни в нарахування страхового стажу: багатьом стане простіше отримати пенсію

"Я другий раз відправила форму актуалізації, на цей раз відмова тому що дуже великі поля у фото з документами. Тоді я пішла у відділення приватбанку на пр. Л.Українки, 55 Дніпро ", - ділиться жінка.

Але й особистий візит до банку не допоміг їй актуалізувати свої дані. Після того, як менеджерка банку ще раз її сфотографувала та особисто заповнила форму, система знову відповіла відмовою.

ПриватБанк зробив заяву з приводу блокування рахунків клієнтам, старшим за 45 років

"Знову відмова через те, що адреса реєстрації не збігається з адресою в базі приватбанку. Як мені пройти актуалізацію без цих проблем?" - звертається із запитанням клієнтка, яка вже витратила чимало свого часу та нервів на, здавалося б, дріб'язкову процедуру.

ПриватБанк не забарився з відповіддю. Зокрема, клієнтці надіслали таке роз'яснення:

"Якщо при введенні даних під час актуалізації вказати адресу реєстрації відмінну від тої, що вказана в паспорті, фото якого було прикріплено, актуалізація не буде коректною.

Для успішної актуалізації даних – необхідно вказувати актуальні та коректні дані, які збігаються з даними в паспорті.

Зазначимо, що фото документа має бути чітке (бажано при гарному освітленні), текст читабельним, мають бути видні всі поля і написи на розвороті документа.

У разі виникнення питань ви можете звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua або в Приват24 — наші фахівці будуть раді допомогти".

ПриватБанк зробив заяву з приводу блокування рахунків клієнтам, старшим за 45 років

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Щодо останнього пункту, то спеціалістка банку "була рада допомогти", проте знову щось пішло не так.

Нагадаємо, ПриватБанк дозволив своїм клієнтам заощадити до 500 грн на місяць. Пропозиція діятиме до 15 травня.