Today.ua

Клієнти monobank втратили близько 65 мільйонів гривень: з'явилася заява співзасновника банку

Лише за листопад клієнти monobank заявили про втрату 65 мільйонів гривень. Близько 3 тисяч клієнтів звернулися протягом місяця до служби підтримки банку з проханням допомогти їм із поверненням грошей.

Про нову схему, придуману шахраями для виманювання грошей із довірливих українців, розповів один зі співзасновників monobank Олег Гороховський.

"По всій країні тисячі людей отримують сотні тисяч подібних повідомлень щодня! Це обман, і наприкінці цього листування ви втратите гроші. Відразу чи через тиждень", - написав він.

Шахраї обіцяють довірливим громадянам легкий прибуток в інтернеті. Мовляв, нічого особливого вміти не треба. Та й робити нічого складного не доведеться. Завдання, за які "роботодавці" готові платити цілком пристойні гроші – лайкнути якусь програму, написати пост у соцмережі, написати відгук або прокоментувати якусь публікацію.

При цьому спочатку навіть заплатять невелику суму – нібито за виконану роботу. А насправді – щоби приспати пильність.

"І насамкінець попросять за свої гроші купити щось дороге і пропадуть", - розповів Гороховський.

Загалом схема майже безвідмовна: за допомогою дрібних подачок втертися в довіру до клієнта і потім змусити його переказати гроші за велику покупку.

"Лише за зверненнями на підтримку за підсумками листопада близько 3 тис. клієнтів втратили 65 млн грн. І це тільки у нас, хоча нам вдається виявляти та запобігати понад 70% таких спроб, але це непросто", - поділився Олег Гороховський.

При цьому банкір закликав українців бути хоч трохи пильнішими і не піддаватися на спокусливі хитрощі шахраїв, які обіцяють плату, невідповідну витраченій праці.

Нагадаємо, у свою чергу, у ПриватБанку розповіли ошуканим клієнтам, що у багатьох випадках оскаржити дії шахраїв неможливо, оскільки вони ввели реквізити картки, які має знати лише власник рахунку.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ