Компанія Нафтогаз намагається йти в ногу з часом та діджиталізує дедалі більше своїх послуг. При цьому не всі громадяни, особливо похилого віку, можуть освоїти онлайн-технології. Та й більшості пенсіонерів інтернет і смартфони недоступні за ціною. У Нафтогазі розповіли, як можна здійснювати плату за газ не в режимі онлайн.
Про це прес-служба Нафтогазу написала у Facebook-акаунті компанії, відповідаючи на запитання однієї з клієнток.
Клієнтка висловила претензію Нафтогазу, що компанія перенесла усі свої сервіси у режим онлайн. І це насправді дуже зручно для більшості її споживачів. Проте "за бортом" опинилися сотні тисяч, якщо не мільйони, пенсіонерів, які не мають можливості придбати собі смартфон і платити за інтернет. Та й через свій похилий вік не всі вони готові навчатися цифрової грамотності. І якщо 60-річні пенсіонери переважно з комп'ютером на "ти", то для більшості 80-річних комп'ютер і смартфон – це щось незбагненне.
"Все це добре для смартфонів та молодих. А що мають робити 80-річні, у яких телефони старенькі. І з Інтернетом не дружать. І сусідів немає відповідних", - запитує клієнтка.
У "Нафтогазі" відповіли, що розуміють проблему. Компанія намагається пом'якшити "цифровий перехід" для своїх клієнтів, запроваджуючи нові сервіси поступово. У той же час, для клієнтів, які зовсім не готові перейти на плату за газ онлайн, є номери телефонів "гарячої лінії", за якими можна зателефонувати, щоб з'ясувати якісь питання.
Ці номери такі:
- 066-300-2-888 (Vodafone);
- 098-300-2-888 (Kyivstar);
- 093-300-2-888 (Lifecell).
"Також паперові платіжки формуються та направляються після 20-го числа кожного місяця до Укрпошти, за якими можна проводити оплату будь-яким зручним способом", - уточнили в Нафтогазі.
Нагадаємо, голова Нафтогазу Олексій Чернишов заявив, що держава не повинна доплачувати за українців різницю у ціні газу. Тому після опалювального сезону тарифи на газ для населення будуть переглянуті.