ПриватБанк може списувати гроші з банківських карток клієнтів без їх відома, коли для цього є вагомі підстави. Іноді клієнти фінустанови скаржаться, що на них "вішають" борги, навіть якщо вони не користуються картками. Про одну з таких ситуацій йдеться у скарзі клієнта на сайті Мінфіну, у якого ПриватБанк зняв 17 000 гривень із неактивної картки.
Так, за словами потерпілого, він дізнався про несанкціонований, за його словами, овердрафт на суму 17 тисяч гривень з картки, яка була закрита 27.08.2023 року. З 06.11.2023 року банк почав робити автоматичні списання будь-яких коштів, які заходили йому на картку. Коли чоловік почав розбиратися із цим питанням, в онлайн-чаті йому відповіли, що це було списання грошей за послуги зв'язку Starlink. За словами клієнта, він не користується цими послугами з квітня 2023 року і не розуміє, чому йому продовжують виставляти рахунки.
"Коли я звернувся до банку в липні цього року з описом проблеми, мені запропонували закрити картку та рахунок, щоб цього більше не відбувалося і спокійно жити. Але ось учора я дізнався, що навіть із закритої карти роблять несанкціонований овердрафт, це вже якось занадто. Використання банкінгу заблоковане, служба підтримки пропонує почекати 45-120 днів, щоб вони розібралися в ситуації", - написав у скарзі чоловік.
Клієнт ПриватБанку планує подавати до суду на фінустанову та вимагати повернути незаконно зняті гроші. За його словами, у нього є на руках виписка про закриття рахунку та карти й докази того, що він розірвав договір із супутниковим інтернетом.
"Сьогодні під час останнього звернення до служби підтримки мені сказали, що вони не можуть нічого зробити з цими списаннями, і щоб я звернувся до тих, хто надає послуги, то мені до кінця життя платити за супутниковий інтернет якого я не маю?", - дивується клієнт.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк видасть клієнтам кешбек за зняття готівки на касах до 30 листопада включно.