Київстар запроваджує новий код 77: що робити власникам SIM-карт зі старими номерами

Автор: Марченко Любов

Український мобільний оператор Київстар запроваджує у себе новий код, з якого починатимуться номери цього оператора – 077. Але це ніяк не вплине на власників інших номерів цього оператора. Їм не доведеться змінювати SIM-карти, і телефонувати до них можна буде за їхніми звичними номерами.

Київстар запроваджує новий код 77: що робити власникам SIM-карт зі старими номерами - today.ua

Про запровадження нового коду повідомили як у самій компанії Київстар, так і в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК).

У комісії зауважили, що дозвіл на використання коду 77 Київстару дали на 5 років. Новий код дасть змогу цьому мобільному оператору теоретично розширити свою клієнтську базу ще на 10 млн номерів.

На сьогодні Київстар об'єднує номери, які починаються з п'яти кодів: 67, 68, 96, 97, 98. Тепер до них приєднається ще й код 77. Тобто нові номери починатимуться так: +380 77.

Популярні зараз

З 1 жовтня в Україні збільшаться ціни на бензин та дизельне паливо

Кейт Міддлтон провела першу офіційну зустріч після завершення хіміотерапії

У Верховній Раді повідомили, коли Міноборони заборонить мобілізацію чоловіків до 25 років

Зарплата у Польщі: названо воєводства з найнижчими окладами по країні

"Ми впевнені, що ці сімки приносять удачу їх власникам. Вже скоро можна буде перевірити. Зараз ми впроваджуємо новий код в систему”, – повідомили у компанії.

Київстар запроваджує новий код 77: що робити власникам SIM-карт зі старими номерами

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Там також повідомили, що вже почали впроваджувати номери з новим кодом. У Київстар також зазначили, що дасть компанії запровадження додаткового нового коду:

  • уникнення ситуації з дефіцитом вільних номерів;
  • розвиток існуючих послуг компанії і впровадження нових;
  • подовження карантинного періоду для наявного ресурсу нумерації задля зменшення скарг від абонентів. Тут, очевидно, йдеться про запуск номерів, які належали померлим людям, у повторне використання. Нерідко від їхніх родичів і друзів приходять скарги, що померлий "з'явився у мережі" через кілька місяців після поховання;
  • створить ресурс у разі поломки в мережі одного з операторів зв’язку.

Нагадаємо, Київстар, Vodafone и lifecell заявили, що вони не мають змоги забезпечити безперебійний 10-годинний зв'язок у разі тривалого відключення електроенергії.