Український мобільний оператор Київстар запроваджує у себе новий код, з якого починатимуться номери цього оператора – 077. Але це ніяк не вплине на власників інших номерів цього оператора. Їм не доведеться змінювати SIM-карти, і телефонувати до них можна буде за їхніми звичними номерами.
Про запровадження нового коду повідомили як у самій компанії Київстар, так і в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК).
У комісії зауважили, що дозвіл на використання коду 77 Київстару дали на 5 років. Новий код дасть змогу цьому мобільному оператору теоретично розширити свою клієнтську базу ще на 10 млн номерів.
На сьогодні Київстар об'єднує номери, які починаються з п'яти кодів: 67, 68, 96, 97, 98. Тепер до них приєднається ще й код 77. Тобто нові номери починатимуться так: +380 77.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Ми впевнені, що ці сімки приносять удачу їх власникам. Вже скоро можна буде перевірити. Зараз ми впроваджуємо новий код в систему”, – повідомили у компанії.
Там також повідомили, що вже почали впроваджувати номери з новим кодом. У Київстар також зазначили, що дасть компанії запровадження додаткового нового коду:
- уникнення ситуації з дефіцитом вільних номерів;
- розвиток існуючих послуг компанії і впровадження нових;
- подовження карантинного періоду для наявного ресурсу нумерації задля зменшення скарг від абонентів. Тут, очевидно, йдеться про запуск номерів, які належали померлим людям, у повторне використання. Нерідко від їхніх родичів і друзів приходять скарги, що померлий "з'явився у мережі" через кілька місяців після поховання;
- створить ресурс у разі поломки в мережі одного з операторів зв’язку.
Нагадаємо, Київстар, Vodafone и lifecell заявили, що вони не мають змоги забезпечити безперебійний 10-годинний зв'язок у разі тривалого відключення електроенергії.