Куди зникають гроші з мобільного рахунку: абоненти Київстару, Vodafone і lifecell можуть отримати звіт про послуги

Автор: Леся Ловіцька

Абоненти часто стикаються з тим, що гроші з їхнього мобільного рахунку зникають. Проблема може бути пов'язана з різними причинами. Оператори Київстар, Vodafone та lifecell повідомили, як можна перевірити оплату тих чи інших послуг, за які було списано кошти – причому зробити це безкоштовно.

Куди зникають гроші з мобільного рахунку: абоненти Київстару, Vodafone і lifecell можуть отримати звіт про послуги - today.ua

Про це повідомили у Нацкомісії, яка здійснює держрегулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв'язку. Вказано, що компанія має надати ці відомості у формі розшифрованого рахунку.

Щоб отримати дані про списані гроші, можна використовувати мобільний додаток оператора. Також можна особисто звернутися до сервісного центру.

У звіті оператора має бути подані наступна інформація:

Популярні зараз

Не всі українці знають, що у них є право на достроковий вихід на пенсію під час війни

У Європі різко скорочують розмір допомоги українським біженцям: де платитимуть менше

Чи вважається врученою залишена у двері повістка: роз'яснення постанови Кабміну

В уряді пояснили надання бронювання співробітникам Favbet та Glovo

  • номер абонента;
  • обсяг послуг, що надаються;
  • вид сервісу;
  • суму до сплати за кожен сеанс зв'язку.

У НКЕК уточнили, що розшифрований рахунок надають лише абонентам, яких можна ідентифікувати (контрактним або зареєстрованим). А анонімні та знеособлені електронні комунікаційні послуги розшифровці не підлягають.

"Не згодні з нарахованою сумою за послуги? Як отримати розшифрований рахунок? Абонент може безоплатно отримати від оператора інформацію про надані йому послуги за період, до якого має претензії, у формі розшифрованого рахунку"

Як дізнатися інформацію про тариф

Київстару, Vodafone та lifecell надають дані абонентам за запитом. Можна безпосередньо зв'язатися з оператором, щоб дізнатися про деталі або зміни у своїх тарифних планах.

Абоненти Київстару можуть:

  • зателефонувати за номером 466*66;
  • набрати комбінацію клавіш *100*01*2#;
  • авторизуватися на сайті та перейти на сторінку "Тарифи";
  • уточнити дані у додатку "Мій Київстар".

Деталі тарифної пропозиції можуть дізнатись і абоненти Vodafone. Для цього варто:

  • зателефонувати за номером 111*1;
  • набрати *101#.

Для перевірки терміну дії місячного пакета та залишку послуг потрібно набрати комбінацію клавіш *101*4#.

У lifecell абоненти можуть набрати комбінацію *141#, знову замовити пакет послуг за тарифним планом та отримати інформацію про зміну тарифного плану, а також пропозиції для роумінгу.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Дізнатися, куди "зникли" кошти на рахунку можна безпосередньо на сайтах кожного з операторів:

Раніше абонентам Vodafone та Київстар повідомили, як можна активувати пакет послуг після поповнення мобільного рахунку.