Today.ua

Далекобійників, які залишили фури за кордоном, прирівняють до автокрадів

Асоціація міжнародних автоперевізників (АсМАП) має намір боротися з далекобійниками, які не повертаються до України. Водії виїжджають за кордон, кидають фуру та намагаються влаштувати своє життя за межами рідної країни.

За словами віцепрезидента АсМАП Віктора Баліна, таких випадків стає дедалі більше. Після набуття чинності новим законом про мобілізацію, все нові й нові далекобійники користуються легальною можливістю виїхати до сусідніх Польщі, Словаччини та інших країн, щоб залишитися там і не потрапити під призов в Україні.

Таке право їм надає система "Шлях", до якої внесено громадян, які здійснюють міжнародні перевезення. Вони мають законне право на виїзд із країни за кермом фури. Після цього водій розвантажується, щоб не бути притягнутим до відповідальності за невиконання контрактних зобов'язань та присвоєння товару. Після цього далекобійник залишає машину і "йде з радарів".

"Я думаю, що найближчим часом ми розробимо разом із юристами і будемо доводити до водіїв, що вони матимуть не лише проблеми з поліцією, а саме розглядатися ситуація як викрадення автомобіля", - заявив Віктор Балін.

Він зазначив, що українські роботодавці мають намір звертатися до Інтерполу, але не для того, щоб повернути водія. Вони хочуть унеможливити його працевлаштування в іншій країні, щоб інші не мали думок повторювати шлях далекобійників-ухилянтів.

Ще 10 травня засновник логістичної групи компаній "Прайм" Дмитро Льоушкін повідомляв, що водії вантажних автомобілів залишають країну, звільняються чи відмовляються виходити в рейси, побоюючись затримання співробітниками ТЦК та СП на блокпостах.

18 травня далекобійники провели першу акцію протесту на трасі Київ-Одеса. Вони вимагають надання бронювання від армії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ