Далекобійників, які залишили фури за кордоном, прирівняють до автокрадів

Автор: Корнєєв Ігор

Асоціація міжнародних автоперевізників (АсМАП) має намір боротися з далекобійниками, які не повертаються до України. Водії виїжджають за кордон, кидають фуру та намагаються влаштувати своє життя за межами рідної країни.

Далекобійників, які залишили фури за кордоном, прирівняють до автокрадів - today.ua

За словами віцепрезидента АсМАП Віктора Баліна, таких випадків стає дедалі більше. Після набуття чинності новим законом про мобілізацію, все нові й нові далекобійники користуються легальною можливістю виїхати до сусідніх Польщі, Словаччини та інших країн, щоб залишитися там і не потрапити під призов в Україні.

Таке право їм надає система "Шлях", до якої внесено громадян, які здійснюють міжнародні перевезення. Вони мають законне право на виїзд із країни за кермом фури. Після цього водій розвантажується, щоб не бути притягнутим до відповідальності за невиконання контрактних зобов'язань та присвоєння товару. Після цього далекобійник залишає машину і "йде з радарів".

"Я думаю, що найближчим часом ми розробимо разом із юристами і будемо доводити до водіїв, що вони матимуть не лише проблеми з поліцією, а саме розглядатися ситуація як викрадення автомобіля", - заявив Віктор Балін.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Він зазначив, що українські роботодавці мають намір звертатися до Інтерполу, але не для того, щоб повернути водія. Вони хочуть унеможливити його працевлаштування в іншій країні, щоб інші не мали думок повторювати шлях далекобійників-ухилянтів.

Далекобійників, які залишили фури за кордоном, прирівняють до автокрадів

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Ще 10 травня засновник логістичної групи компаній "Прайм" Дмитро Льоушкін повідомляв, що водії вантажних автомобілів залишають країну, звільняються чи відмовляються виходити в рейси, побоюючись затримання співробітниками ТЦК та СП на блокпостах.

18 травня далекобійники провели першу акцію протесту на трасі Київ-Одеса. Вони вимагають надання бронювання від армії.

Головне