Today.ua

Пенсіонерам повідомили, як створити електронний підпис для входу в особистий кабінет ПФУ

Електронний цифровий підпис забезпечує українцям легальність та безпеку електронних транзакцій та документів. Його можна створити за лічені хвилини.

Як створити електронний ключ через ПриватБанк

Електронний ключ є інформацією, яка додається до іншої, логічно зв'язується з нею і може використовуватися як онлайн-підпис. Вона може використовуватися при здійсненні операцій в Інтернеті, причому має таку ж юридичну силу, як звичайний особистий підпис.

За допомогою електронного ключа можна ідентифікувати особу. Його можна згенерувати через інтернет-банкінг ПриватБанку – Приват24.

У ПриватБанку доступні два види електронного підпису:

За допомогою електронного ключа можна підписувати документи, проводити платежі, підтверджувати свою особу. Всі клієнти ПриватБанку можуть легко отримати свій електронний підпис - він автоматично завантажується на ПК у форматі ".jks" і може використовуватися протягом року.

Спробуйте створити електронний підпис, дотримуючись відеоінструкцій, створених на порталі "На пенсії".

Навіщо потрібний електронний цифровий підпис

Електронний підпис можна використовувати:

Щоб перевірити електронний ключ, можна використовувати "Дію" або сайт Центрального засвідчувального органу. Слід надіслати файл у форматі pdf, xml, p7s чи zip. Підпис під час перевірки залишається на пристрої і не передається на сервер, тому процедура цілком безпечна.

Раніше у Пенсійному фонді повідомили, як українці можуть підвищити свої пенсії на 54%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ