Електронний цифровий підпис забезпечує українцям легальність та безпеку електронних транзакцій та документів. Його можна створити за лічені хвилини.
Як створити електронний ключ через ПриватБанк
Електронний ключ є інформацією, яка додається до іншої, логічно зв'язується з нею і може використовуватися як онлайн-підпис. Вона може використовуватися при здійсненні операцій в Інтернеті, причому має таку ж юридичну силу, як звичайний особистий підпис.
За допомогою електронного ключа можна ідентифікувати особу. Його можна згенерувати через інтернет-банкінг ПриватБанку – Приват24.
У ПриватБанку доступні два види електронного підпису:
- файловий, який зберігається на комп'ютері чи флешці;
- SmartID, який можна завантажити на смартфон з Приват24.
За допомогою електронного ключа можна підписувати документи, проводити платежі, підтверджувати свою особу. Всі клієнти ПриватБанку можуть легко отримати свій електронний підпис - він автоматично завантажується на ПК у форматі ".jks" і може використовуватися протягом року.
Спробуйте створити електронний підпис, дотримуючись відеоінструкцій, створених на порталі "На пенсії".
Навіщо потрібний електронний цифровий підпис
Електронний підпис можна використовувати:
- в особистому кабінеті на сайті ПФУ;
- на ресурсах банку;
- для формування електронної звітності;
- в електронному кабінеті податкової служби;
- для ідентифікації користувачів id.gov.ua;
- на платформі "Дія" та інших.
Щоб перевірити електронний ключ, можна використовувати "Дію" або сайт Центрального засвідчувального органу. Слід надіслати файл у форматі pdf, xml, p7s чи zip. Підпис під час перевірки залишається на пристрої і не передається на сервер, тому процедура цілком безпечна.
Раніше у Пенсійному фонді повідомили, як українці можуть підвищити свої пенсії на 54%.