Пенсіонерам повідомили, як створити електронний підпис для входу в особистий кабінет ПФУ

Автор: Леся Ловіцька

Електронний цифровий підпис забезпечує українцям легальність та безпеку електронних транзакцій та документів. Його можна створити за лічені хвилини.

Пенсіонерам повідомили, як створити електронний підпис для входу в особистий кабінет ПФУ - today.ua

Як створити електронний ключ через ПриватБанк

Електронний ключ є інформацією, яка додається до іншої, логічно зв'язується з нею і може використовуватися як онлайн-підпис. Вона може використовуватися при здійсненні операцій в Інтернеті, причому має таку ж юридичну силу, як звичайний особистий підпис.

За допомогою електронного ключа можна ідентифікувати особу. Його можна згенерувати через інтернет-банкінг ПриватБанку – Приват24.

У ПриватБанку доступні два види електронного підпису:

Популярні зараз

Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“

Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН

  • файловий, який зберігається на комп'ютері чи флешці;
  • SmartID, який можна завантажити на смартфон з Приват24.

За допомогою електронного ключа можна підписувати документи, проводити платежі, підтверджувати свою особу. Всі клієнти ПриватБанку можуть легко отримати свій електронний підпис - він автоматично завантажується на ПК у форматі ".jks" і може використовуватися протягом року.

Спробуйте створити електронний підпис, дотримуючись відеоінструкцій, створених на порталі "На пенсії".

Навіщо потрібний електронний цифровий підпис

Електронний підпис можна використовувати:

  • в особистому кабінеті на сайті ПФУ;
  • на ресурсах банку;
  • для формування електронної звітності;
  • в електронному кабінеті податкової служби;
  • для ідентифікації користувачів id.gov.ua;
  • на платформі "Дія" та інших.

Пенсіонерам повідомили, як створити електронний підпис для входу в особистий кабінет ПФУ

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Щоб перевірити електронний ключ, можна використовувати "Дію" або сайт Центрального засвідчувального органу. Слід надіслати файл у форматі pdf, xml, p7s чи zip. Підпис під час перевірки залишається на пристрої і не передається на сервер, тому процедура цілком безпечна.

Раніше у Пенсійному фонді повідомили, як українці можуть підвищити свої пенсії на 54%.

Головне