Today.ua

Як підтвердити стаж роботи у разі втрати трудової книжки: роз'яснення юристів

Українці, які втратили свої трудові книжки, можуть у режимі онлайн підтвердити свій стаж. В електронній системі зберігається інформація понад 20-річної давності.

Представники Telegram-каналу "Ти ж юрист" повідомили, що дані зберігаються у системі Пенсійного фонду України. Починаючи з 2000 року, генерується електронна трудова книжка. Втрачену інформацію можна відновити через портал електронних послуг ПФУ або через мобільний додаток для IOS чи Android.

Українці, які втратили паперові електронні книжки, мають:

Відновити втрачену трудову книжку можна, звернувшись до останнього місця останньої роботи. Там слід написати заяву про втрату документа. Колишній роботодавець має не пізніше ніж через 15 днів після заяви видати нову трудову з написом "Дублікат".

Нова трудова книжка не відрізнятиметься від попередньої – її заповнюють за загальними правилами. У ній будуть вказані дані про загальний стаж роботи.

Загальний стаж, які не підтверджено документально, записують сумарно із зазначенням загальної кількості років, місяців та днів роботи без уточнення, коли саме, на якому підприємстві та на яких посадах працював українець.

За потреби повного переліку посад та всіх даних про кожне місце роботи доведеться звернутися до всіх попередніх роботодавців та подати відповідні заяви. Вони мають заповнити трудову книжку.

Раніше повідомлялося, чому українці з більшим стажем можуть отримувати мізерну пенсію.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ