Today.ua

Від операторів мобільного зв'язку вимагають покращити якість послуг під час вимкнення світла

У столиці відбулося засідання штабу Ради оборони Київської області. На нього було запрошено представників найбільших операторів мобільного зв'язку для обговорення покращення якості послуги.

Київська обласна військова адміністрація повідомляє, що на засіданні були присутні представники:

Їм повідомили, що у деяких районах області при відключеннях світла користувачі скаржаться на проблеми зі зв'язком. Він пропадає або одразу, або протягом години.

"Тому мобільні оператори мають надати об'єктивну інформацію про терміни роботи акумуляторів, а у разі потреби їх замінити", - зазначив начальник Київської ОВА Руслан Кравченко.

Зазвичай відключення світла на Київщині триває близько чотирьох годин. Кравченко зазначив, що нерідко ресурсу батарей, якими оператори оснастили свої вежі, не вистачає для того, щоб зв'язок був протягом усього часу відсутності електрики.

Їм запропонували переоснастити своє обладнання більш енергомісткими джерелами живлення. Втім, тут може бути проблема, оскільки батареї просто не встигають заряджатися до потрібного значення до наступного відключення світла.

"Всі базові станції оснащені акумуляторними батареями нового типу, які мають забезпечувати безперебійну роботу мережі протягом декількох годин", - зазначили у Київській обласній військовій адміністрації за підсумками засідання штабу Ради оборони регіону.

Нагадаємо, аналогічні проблеми існують і в інших областях України. Президент Володимир Зеленський доручив Кабміну опрацювати це питання та подати шляхи вирішення на наступній Ставці головнокомандувача.

Раніше ми повідомляли, що мобільний оператор Vodafone 17 червня підвищив свої тарифи. Про всі зміни, що відбулися, ви можете дізнатися з нашого матеріалу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ