Верховна Рада розглянула у другому читанні законопроєкт №5705. Він передбачає впровадження електронних квитків (Е-квитків) у громадському транспорті нарівні з паперовими.
Народний депутат Олексій Гончаренко у своєму Telegram-каналі повідомив, що законопроєкт підтримали 256 його колег. Якщо документ буде прийнято загалом, то він урівняє електронні квитки з паперовими.
Це означає, що розпочнеться впровадження спеціальних терміналів оплати у всіх видах міського громадського транспорту України. Зазначимо, що у Києві вже у деяких маршрутних таксі впроваджують оплату за допомогою Е-квитка.
Сплатити проїзд Е-квитком зараз можуть мешканці кількох великих міст України, таких як Київ та Харків. Для того, щоб скористатися сервісом, у кожному населеному пункті існує своя система карток чи онлайн-платежів.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Розплатитися у Києві харківською карткою неможливо. Чи це буде уніфіковано, поки невідомо.
Законопроєкт про електронні квитки спрямовано на реформування системи міського транспорту України. Його метою є:
- використання електронного квитка як правової підстави для укладання договору перевезення пасажира та багажу (як це діє у випадку з паперовим);
- створення умов належного функціонування автоматизованої системи оплати вартості проїзду у міському пасажирському транспорті.
Прийняття цього закону дозволить диджиталізувати процес оплати проїзду у громадському транспорті та зробити цей процес зручнішим для пасажирів.
Нагадаємо, сьогодні у Києві тестують пряму оплату проїзду через смартфон. Раніше для цього треба було купувати електронний квиток через спеціальний міський мобільний додаток.
Також впровадження Е-квитків дозволить міській владі зробити систему оплати гнучкішою. Наприклад, через ремонти доріг у Києві минулого літа вводився безпересадковий квиток у громадському транспорті.
Це дозволяло уникнути додаткової оплати у разі вимушеного збільшення маршруту через ремонтні роботи.