В Україні запустили перший месенджер для здійснення грошових переказів. Сьогодні, 9 листопада, новий функціонал презентував Sense Bank.
Йдеться про проведення переказів та платежів через фінансовий месенджер у цифровому банку Sense SuperApp. Усі платіжні операції та перекази між клієнтами банку тепер можна здійснити зручно та швидко через єдиний канал. Це вдосконалений сервіс грошових переказів у вигляді чату, в якому можна писати повідомлення, додавати стікери до перекладу та реакції.
Член правління та директор блоків IT та роздрібного бізнесу Sense Bank Інна Тютюн повідомила, що рік тому в Sense Bank запустили перший в Україні фінансовий месенджер, а зараз вдалося реалізувати новий підхід для проведення через нього всіх платежів та переказів.
Головна ідея у тому, щоб отримати чи переказати кошти в сучасному світі стало так само просто, як отримати чи надіслати повідомлення у месенджері.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Банк оновив основний екран платежів та переказів – з'явилося універсальне поле введення для реквізитів. Клієнтам не потрібно самостійно вибирати тип платежу. Вони можуть ввести будь-який реквізит (IBAN, номер телефону чи карти тощо) – і цифровий банк сам визначить, як зробити грошовий переказ.
Після переказу автоматично створюється шаблон, де відображаються всі операції з одержувачем. Їх можна легко повторити. Важливі шаблони можна закріпити у списку зверху або винести на робочий стіл.
Тепер найпопулярніші платежі (інтернет, комуналка, мобільний рахунок), що їх використовують клієнти, налаштовуються під них – вони відображаються послідовно за частотою використання.
Вже зараз можна протестувати нові функції, оновивши додаток Sense SuperApp у Google Play або App Store.
Раніше повідомлялося про націоналізацію Sense Bank.