В Україні планують автоматизувати систему соціальних сервісів та послуг. Стало відомо про запуск електронних соціальних карток.
Міністр соціальної політики Оксана Жолнович повідомила, що бета-тестування системи електронного кейс-менеджменту вже розпочало у чотирьох пілотних регіонах. Ними стали Дніпропетровська, Черкаська, Полтавська та Вінницька області. Реалізація нового проекту розпочалася 12 вересня.
За словами голови відомства, тепер, коли українці звертатимуться за соціальною допомогою, всі дані про них потраплятимуть планшет до кейс-менеджера. Кожен громадянин матиме персональну електронну картку з усією соціальною історією. Вона діятиме за принципом медичної з історією хвороби.
Нововведення дасть змогу оперативно побачити, які соціальні послуги вже надавалися. Ця інформація допоможе оперативно вирішувати проблеми.
Популярні зараз
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
В Україні заборонять небажані дзвінки на мобільні телефони
"Така практика використовується у багатьох бізнес-процесах. У соціальній роботі це означає скоординоване надання допомоги та підтримки людям, які опинилися у складних життєвих обставинах", - зазначила Жолнович.
Міністр зазначила, що у медичній карті можна побачити, як лікували пацієнта, а в соціальній – які послуги надавали для того, щоб вивести українця зі складної життєвої ситуації.
Нагадаємо, що з 1 вересня українські батьки можуть подавати заявки на фінансову допомогу від держави на порталі "Дія". Заяви подають онлайн на оформлення:
- допомоги на дитину одинокій матері чи батькові;
- допомоги з догляду за хворою дитиною;
- допомоги дітям з інвалідністю та дорослим з інвалідністю з дитинства;
- допомоги при усиновленні дитини.
Раніше Оксана Жолнович заявила, що українці можуть самостійно порахувати та збільшити розмір своєї пенсії. Міністр наголосила, що триває активна робота над запуском накопичувальної пенсійної системи, тому що нинішня солідарна не може забезпечити гідних виплат.