Якщо ви незадоволені тим, як комунальне підприємство надає вам послугу, можна поскаржитися на це. У цьому матеріалі розповімо, як це зробити.
Скандали у ЖЕКах – класика часів пізнього СРСР. Вони дозволяли споживачеві послуги хіба що випустити пару, оскільки комунальники мали стійкий імунітет до будь-якого виду прохань, вимог та навіть погроз.
Сьогодні нікуди ходити й лаятися не треба. Якщо ви незадоволені якістю наданої вам послуги ЖКГ, слід просто повідомити про це її постачальнику. Фахівці радять надсилати листа з повідомленням про отримання. Так у вас буде документ для можливого подальшого звернення до вищих інстанцій, що скарга була прийнята до розгляду.
Якщо результатом неналежного надання послуги стало псування вашого майна, зафіксуйте цей факт за допомогою фото або відео. Цвіль на стінах, зіпсований через поломану трубу килим – все це може бути підставою для компенсації.
Після отримання вашої претензії представник комунального підприємства зобов'язаний відвідати ваше житло протягом найближчої доби. Після проведення перевірки буде складено акт-претензію, один із примірників якого має бути вручений споживачеві.
Якщо ви не погоджуєтесь з результатами перевірки, це слід зазначити у зауваженні до акта-претензії. Після цього зі своїм екземпляром документа ви можете звертатися до суду та домагатися справедливості.
Однією з головних проблем нашої країни у сфері ЖКГ є фактична неможливість змінити постачальника послуги. Тому важливо хоча б знати про те, як досягти належного її надання.
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що деякі громадяни України можуть оформити 100-відсоткову знижку на послуги ЖКГ.