Today.ua

Укрзалізниця надала пасажирам безкоштовні послуги: які вигоди отримає подорожній разом із квитком

Як з'ясувалась, пасажири Укрзалізниці мають право на добрий десяток безкоштовних послуг, які гарантує їм придбаний квиток. Однак більшість пасажирів не знають, що проїзний документ автоматично гарантує їм такі права. Причому абсолютно не важливо, чи це паперовий квиток, чи електронний, куплений на одній з інтернет-платформ.

Про те, на що мають право власники квитків Укрзалізниці, розповіло видання radiotrek.

Отже, придбавши квиток на будь-який потяг Укрзалізниці, пасажир автоматично разом із цим квитком отримує право на низку безкоштовних послуг, пов'язаних із подорожжю. Причому, як правило, пасажири про більшість цих послуг навіть не підозрюють, що вони можуть бути безплатними.

Звісно, що ці послуги, як і всі решта, насправді мають свою ціну. Просто їхня вартість входить у вартість пасажирського квитка. А отже, пасажир не мусить платити за них двічі.

Список безкоштовних послуг Укрзалізниці, про які зазвичай не здогадуються пасажири

Пасажири, що мають квиток на будь-який потяг, можуть безкоштовно користуватись туалетом на залізничному вокзалі та на будь-якій станції, через які пролягає маршрут потяга. При цьому вони не можуть безплатно користуватися платним туалетом підвищеного комфорту, якщо на вокзалі є ще й безплатний туалет.

Пасажири мають право попросити у провідника безплатний окріп для чаю або кави.

Кожен пасажир може скористатися холодильником або мікрохвильовою піччю, які є в купе у провідника.

Кім того, пасажири мають право безперешкодного доступу до аптечки, яка знаходиться у провідника. Вони можуть отримати медикаменти, які там є.

Пасажир, якому випало місце на верхній полиці, і який боїться висоти, має право попросити у провідника спеціальні ремені безпеки.

Пасажир не зобов'язаний складати постільну білизну після її використання. У правилах записано, що провідник має доставити йому постільну білизну, а потім також провідник має її скласти і прибрати за півгодини до прибуття у пункт призначення.

Якщо в купе є кондиціонер, але він не працює, пасажир має право вимагати переселення в інше купе із працюючим кондиціонером. Звісно, якщо там є вільні місця.

Пасажир ні з ким не має ділитися своєю полицею, у тому числі й місцем для розміщення багажу. Для пасажирів, що мають квитки на нижню полицю, місце для багажу знаходиться під нижньою полицею. А для тих, хто їде на верхній полиці, полиця для багажу розташована згори.

У випадках, якщо пасажир травмувався під час поїздки, він має право на отримання компенсації від страхової компанії. Адже вартість страховки входить до вартості квитка. Але для цього доведеться оформити акт про нещасний випадок, а також обов'язково зберегти квиток на поїзд  і зв'язатися зі страховою компанією. Її контакти мають бути зазначені у квитку.

І, нарешті, ще одна послуга, яка має надаватись пасажиру абсолютно безкоштовно. Якщо він раптом проїхав свою зупинку, то він має право без додаткової плати повернутись до свого пункту призначення. Але для цього він має звернутись до начальника потяга зі своїм квитком. Той складе акт щодо продовження дії квитка. І на підставі цього акту пасажир зможе повернутись до тієї станції, на якій він мав вийти.

Отже, не проспіть свої права.

Нагадаємо, Укрзалізниця повідомила про відновлення "Лижного експресу", який за лічені години домчить любителів зимового відпочинку зі столиці до Карпат.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ