Укрзалізниця повідомляє про великі зміни у маршрутах і графіках руху поїздів

Автор: Марченко Любов

У новому 2024 році Укрзалізниця запустить 14 нових рейсів потягів: 11 внутрішніх і 3 міжнародних. Крім того, загалом 19 рейсів отримають покращений графік пересування. У підсумку, пасажирам буде зручніше і швидше дістатися кінцевого пункту подорожі, у тому числі й багатьох міст Євросоюзу.

Укрзалізниця повідомляє про великі зміни у маршрутах і графіках руху поїздів - today.ua

Про такі революційні зміни в організації пасажирських перевезень повідомила прес-служба Укрзалізниці.

У головного перевізника країни кажуть, що запроваджували нові рейси та вносили зміни у графіку руху, як внаслідок власної аналітики, так і на прохання українців.

"Понад 7000 користувачів мобільного застосунку УЗ дали свої пропозиції цієї осені. Найбільший акцент було зроблено на покращенні найбільш дефіцитних сполучень: міжнародних та гірських", - йдеться у повідомленні.

Популярні зараз

В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Результатом спільних зусиль топ-менеджменту Укрзалізниці та її пасажирів стали три нові міжнародні маршрути: Дніпро — Хелм, Чоп — Відень та Чоп — Прага.

Крім того, запроваджено 11 нових внутрішніх рейсів:

  • №51/52 Одеса — Запоріжжя, що курсуватиме через день, даючи в тому числі дніпрянам додаткову опцію подорожі до Одеси.
  • №129/130 Кременчук — Чернівці, що курсуватиме через день. Чернівці вперше отримають пряме сполучення з Кременчуком та альтернативну можливість дістатися Києва та інших міст на шляху прямування.
  • №216/215 Запоріжжя — Чернівці, що курсуватиме щоденно та поєднає Буковину з Івано-Франківськом, Львовом, Дніпром та Запоріжжям.

Укрзалізниця повідомляє про великі зміни у маршрутах і графіках руху поїздів

  • №193/192 Кривий Ріг — Ясіня, що курсуватиме через день та вперше поєднає прямим сполученням Криворіжжя з Карпатами. 
  • №345/346 Ужгород — Чернівці, що курсуватиме щоденно та дозволить відновити історичне пряме сполучення Закарпаття з Буковиною через популярний гірськолижний курорт у Славську.
  • №28/27 Київ — Мукачево, закладений у розкладі на пікові дати, поєднає столицю зі Славськом і Закарпаттям новим денним сполученням.
  • №145/146 Суми — Рахів дасть сполучення півночі з гірськолижними курортами Прикарпаття та Закарпаття.
  • №365/366 Луцьк — Рахів дозволить мешканцям Луцька та Рівного отримати сполучення з Моршином, Долиною, Калушем, Франківськом, Яремче, Буковелем, Ворохтою. А ще Львів отримає максимально зручне сполучення з гірською місцевістю.
  • №368/367 Луцьк — Ужгород дасть сполучення Луцьку зі Львовом, Мукачевом та Чопом.
  • Інтерсіті №747/748 Київ — Тернопіль курсуватиме щоденно й дасть комфортне ранкове та вечірнє сполучення для жителів Тернополя, Хмельницького, Вінниці зі столицею.
  • Інтерсіті №745/746 Київ — Львів, який гарантує довгоочікуване ранкове сполучення Львова та Києва. 

Кілька популярних рейсів, які раніше курсували лише у певні дні, з наступного року стануть щоденними. Це, зокрема, такі:

  • №5/6 Запоріжжя — Ясіня;
  • №40/39 Запоріжжя — Солотвино;   
  • №368/367 Луцьк — Ужгород (цей поїзд отримав нову нумерацію). 

"Загалом за час війни ми відбудували широку мережу міжнародних маршрутів. За обсягами практично компенсували трафік регулярних авіаційних рейсів. Також продовжимо розвивати й хабову модель перевезень як для внутрішніх рейсів, так і для міжнародних", - каже голова правління АТ “Укрзалізниця” Євген Лященко.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Укрзалізниця, як головний національний перевізник, узяла на себе й те навантаження, яке раніше несли вітчизняні авіалінії. У поточному році, попри війну і тимчасову окупацію частини територій, обсяг пасажирського трафіку уже повернувся на довоєнні показники, кажуть у компанії.

Нагадаємо, кілька місяців тому Укрзалізниця почала впроваджувати жіночі купе у деяких потягах. Експеримент, незважаючи на певні огріхи, виявився вдалим, і тепер кількість жіночих купе у поїздах вирішили збільшити.

Головне