Today.ua

Укрзалізниця запустила новий сервіс для придбання квитків: деталі

"Укрзалізниця" продовжує вдосконалювати сервіс задля зручності пасажирів, які регулярно користуються поїздами для поїздок Україною. Так, компанія представила новий сервіс, який допоможе спростити процес купівлі квитків.

У пресслужбі "Укрзалізниці" повідомили про запуск функції моніторингу квитків із можливістю автовикупу для пасажирів. Як зазначили представники компанії, вони вже протестували нову послугу та отримали гарні відгуки від користувачів. Тому тепер доступ до неї відкритий усім, хто використовує програму залізничного перевізника для придбання проїзних квитків.

Наразі українцям доступні два види моніторингу:

У першому випадку також можна буде підключити функцію автоматичного викупу бажаних квитків. Для цього потрібно ввести дані пасажира та внести оплату. Якщо система не знайде квиток, то кошти повернуться на карту.

"Коли необхідні квитки будуть знайдені, користувачі будуть отримувати пуш-повідомлення в додатку (тому перевірте, чи включені вони в налаштуваннях вашого профілю). Якщо активовано функцію автовикупу, то користувачам буде надходити сповіщення про вже викуплені квитки", - сказано в повідомленні компанії.

Там же зазначили, що поки що моніторинг та автовикуп недоступні для придбання квитків на поїзди до або з Польщі (крім Інтерсіті+) та на поїзд Київ-Відень. Але пасажири матимуть змогу отримувати сповіщення про наявність квитків на ці напрямки.

Нагадаємо, що раніше Укрзалізниця звернулася до пасажирів, які пропускають потяги через повітряні тривоги.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ