В Укрпошті повідомили про запуск електронної марки. Це спростить відправку рекомендованих листів – клієнти можуть замовляти, завантажувати та друкувати її в офісі або на домашньому принтері – всього за кілька хвилин.
Електронна марка є знаком поштової оплати, який наносять на листи та поштові картки у вигляді QR-коду. Вона містить наступні дані: індекс одержувача, дату створення листа, номер (ШКІ - штрих-кодовий ідентифікатор), а також вагу. Марку можна використовувати виключно для внутрішніх відправок типу "Лист рекомендований". Такі марки широко використовують у сучасних поштах світу: у США, Великій Британії, Ірландії, Німеччині та інших.
Головні цілі впровадження нової послуги - розвантаження поштових відділень та спрощення надсилання листів. Створити електронну поштову марку та внести за неї онлайн-оплату можуть існуючі та нові клієнти Укрпошти. Усі бажаючі можуть згенерувати електронну марку у своєму особистому кабінеті. Для цього потрібно зайти на сайт Укрпошти та вибрати відповідну послугу. Потім слід створити лист та сплатити його відправку за допомогою банківської картки. Корпоративні клієнти можуть платити за рахунок авансу.
"Це полегшить ведення документообігу в будь-яких обсягах нашим клієнтам та зменшить черги у відділеннях, адже опрацьовувати листи стане простіше", - зазначили у прес-службі Укрпошти.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
При цьому художні марки залишилися доступними для використання та колекціонування.
Вказано, що електронна марка насамперед стане у нагоді великим державним інститутам, юристам, нотаріусам, які надсилають багато кореспонденції. Зараз вона доступна лише для рекомендованих листів, а наступного року сервісом зможуть скористатися клієнти для надсилання простих листів.
Генеральний директор Укрпошти Ігор Смілянський прокоментував нововведення:
"Раніше кожен наш клієнт міг спостерігати, як одна людина довго стоїть біля віконця з пачкою листів, а оператор сумлінно наклеює ряд марок на один конверт, вартість яких має відповідати вазі відправлення. І так по колу - 2 млн листів щомісяця проходять через наші відділення. Тепер це у минулому".
Нагадаємо, що з 1 листопада Укрпошта підвищила тарифи на одну послугу.