Компанія Укрпошта має намір конкурувати з Новою поштою не лише у швидкості доставлення посилок, а й у цифрових послугах. Старий додаток був визнаний неефективним і його планують замінити на новий.
Щоб зрозуміти некомфортність додатка Укрпошти для користувачів, не треба проводити потужний аналіз його функціоналу. Достатньо подивитися на рейтинг у популярних маркетплейсах від Apple та Google:
- App Store – 2,5 бали;
- Google Play Market – 2 бали.
Маркетинговий директор Укрпошти Максим Колесников визнає, що програма відстала за своїм функціоналом від тієї, яку розробили конкуренти. Він пояснив це тим, що на момент її створення компанія була обмежена у ресурсах.
"Одна з найбільших проблем, яка є в поточному застосунку, – це те, що в ньому нема сповіщень про статус вашої посилки. Це було пов’язано не з тим, що не було бажання в розробників, — просто всього не могла надавати інфраструктура Укрпошти", - сказав Колесніков.
Новий мобільний додаток Укрпошта запустить до кінця року. І довгоочікувана клієнтами функція трекінгу посилок буде додано до нього.
"Зараз ми запускаємо кілька систем, які будуть дозволяти на кожному кроці контролювати посилку — те саме автоматизоване сортування дозволить розуміти, що, де і як вона їде. І це дозволить запустити цю функцію", — заявив маркетинговий директор компанії Укрпошта.
Точна дата релізу додатку поки що невідома, як і те, які ще функції можуть з'явитися в ньому.
Нагадаємо, компанія Укрпошта проводить вже другий аукціон із продажу невручених посилок. Заявку на перші торги на платформі Prozorro.Продаж можна подати до 1 липня.