Today.ua

ПриватБанк не повертає клієнтам гроші за скасовані платежі: що говорять у фінустанові

Клієнти ПриватБанку скаржаться, що не можуть повернути свої гроші після скасованих транзакцій. Фінустанова тримає кошти в резерві і постійно переносить терміни їх повернення. Стало відомо, як у банку реагують на скарги українців.

Так, на сайті Мінфіну один із клієнтів ПриватБанку розповів, що сплатив 970, 20 грн за паливо на заправці UPG, гроші списалися, але заправка не пішла. Заправна компанія подала запит на повернення коштів у платіжну систему (Приват24. - Ред.), через яку було здійснено транзакцію.

Клієнту надійшло повідомлення в Приват24 з посиланням на заявку в якій сказано, що кошти повинні повернути протягом 11 днів з моменту подання заявки. Однак потім термін було змінено до 120 днів. Головне питання – коли гроші надійдуть назад на банківську картку.

У відповідь на негативний відгук у ПриватБанку клієнту відповіли, що при оплаті карткою відбувається безліч операцій, які займають певний час.

Після зчитування картки терміналом або введення реквізитів картки на сайті банк-еквайєр, який володіє терміналом або обслуговує інтернет-магазин, надсилає дані до платіжної системи для авторизації. Потім платіжна система перенаправляє дані для авторизації банку-емітента (банк, який випустив картку), попередньо провівши перевірки безпеки операції. Як тільки банк-емітент отримує дані щодо операції, він перевіряє можливість проведення конкретної транзакції (ліміти, баланс карти, блокування, коректність введених даних за карткою: ПІН-код/CVC2/термін дії тощо). Результат перевірки (чи схвалено відмову) відбувається у тому порядку і повідомляється клієнту у додатку Приват24.

Якщо операцію схвалено, на карті блокуються кошти у розмірі, надісланому еквайєром. Саме списання пройде пізніше, його терміни залежить від платіжної системи, регіону, де здійснювалася операція, типу операції тощо.

Найчастіше такі ситуації вирішуються протягом днів із моменту проведення операції. Гроші спочатку блокуються, а потім розблоковуються. Як правило, сума транзакції, що не відбулася, повертається на баланс карти клієнту протягом 11 днів, зазначили в ПриватБанку.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк почав приймати у населення значно пошкоджені долари та євро.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ