Today.ua

Абонентам Київстар, які втратили зв'язок через збій, порадили скористатися національним роумінгом

Сьогодні вранці стався масштабний збій у мережі Київстар. Українці, що користуються послугами цього мобільного оператора, не змогли нікому зателефонувати і не мали Інтернету. Щоб скористатися зв'язком, клієнтам Київстара порадили переходити в національний роумінг.

З'явились також інструкції, як перейти в роумінг зі смартфонів, що працюють на різних операційних системах.

Отже, клієнтам Київстар пропонують скористатися запропонованими алгоритмами

Для смартфонів, що працюють на Android

Для початку зайти в Налаштування. Далі послідовність дій така: Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, lifecell, або 3Mob.

Для смартфонів, що працюють на iOS

Слід спочатку зайти в Параметри, а далі слідувати за таким ланцюжком: Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, lifecell, або 3Mob.

Як з'ясувалось, національним роумінгом змогли скористатись лиш одиниці

Згодом користувачам Мережі запропонували відповісти на запитання, чи працює у них схема національного роумінгу. З відповідей стало очевидно, що лише одиниці змогли скористатись цією послугою. У решти нічого не вийшло.

Нагадаємо, Оператор Київстар попередив своїх клієнтів, що під час блекауту не зможе забезпечити усіх клієнтів зв'язком.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ