Клієнти ПриватБанку почали скаржитися на долари, які вони одержують у касах відділень ПриватБанку. Їх не влаштовує якість старої валюти, яку випустили в період з 1996 по 2013 рік. У банку відреагували на звернення та зробили заяву.
Користувач під ніком Kirill89 повідомив, що він спробував зняти долари з депозиту. Чоловік уточнив, що для вкладу приніс нові банкноти, а натомість йому хотіли видати старі.
"У п'ятницю 1 березня у відділенні м. Кременчук при спробі забрати долари з депозиту, які були внесені новими банкнотами, повертають банкнотами 1988 та 1996 років випуску. З цієї причини отримати свої гроші не вдалося, схоже, це спосіб не повертати кошти", - написав клієнт.
У пресслужбі ПриватБанку оперативно відреагували на ситуацію. Через 2,5 години з'явилася відповідь, в якій банк пояснив позицію своїх співробітників. Вони не побачили нічого поганого, бо такі дії – у рамках закону.
Українцю нагадали, що робота проводиться відповідно до вимог НБУ. Усі купюри без ознак значного пошкодження та підробки підходять для видачі без будь-яких обмежень.
Вказано, що доларові банкноти, які були емітовані в період з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу та їх виведення найближчим часом не планується. У ПриватБанку наголосили, що всі готівка, яку видають клієнтам, пройшла перевірку. Тому клієнтам пропонують лише платіжні купюри:
"У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати".
Раніше у ПриватБанку та monobank повідомили про обмеження на грошові перекази між картками.