Українцям, які не проживають у своїх квартирах, продовжують надходити рахунки за комунальні послуги. У компанії YASNO повідомили, як уникнути заборгованості за електроенергію, якою не користуються.
Якщо власник квартири виїхав, про це не відомо постачальникам комунальних послуг. Тому, коли він у якийсь момент перестає передавати показники лічильників, вони вважають, що клієнт забув це зробити. Йому починають рахувати електроенергію за середньодобовими показниками. Таким чином, накопичуються борги, про які господарі не знають.
У пресслужбі YASNO поінформували, що споживачі вважають заборгованість помилковою та відмовляються платити за невикористані послуги. Вказано, як уникнути подібних ситуацій.
Щомісяця передавати оновлені показники лічильників
Якщо в житлі залишається працююча техніка, додайте до останніх зафіксованих показань лічильника 2-5 кВт-годин. Після повернення додому потрібно буде просто сфотографувати дані чи запросити контролера для звірки.
Передавати незмінні показання електролічильника
Якщо в квартирі немає працюючих електроприладів, щомісяця передавайте одні й самі показання лічильника, які були зафіксовані перед від'їздом.
У компанії уточнили, що показання лічильників слід передавати за два дні до кінця поточного місяця або протягом трьох днів наступного. Це можна зробити в онлайн-режимі з будь-якої країни через:
- форму на сайті YASNO;
- особистий кабінет YASNO;
- мобільний додаток;
- чати в Telegram або Viber;
- особисті повідомлення YASNO у соцмережі Facebook.
Нагадаємо, що під брендом YASNO працює група компаній із постачання електроенергії. Вони надають послуги для 3,5 мільйона побутових та юридичних споживачів у Києві, Донецькій, Дніпропетровській та інших областях.
Раніше у YASNO повідомили, що з 1 листопада для деяких категорій споживачів зростуть тарифи на електроенергію.