У ПриватБанку стався масштабний збій у роботі терміналів. Клієнти не можуть розрахуватися карткою.
Перші повідомлення про проблеми в обслуговуванні з'явилися ще у п'ятницю ввечері. У ПриватБанку підтвердили їх і пояснили технічними збоями у деяких моделях POS-терміналів.
Українцям порадили мати при собі готівку, щоб розплачуватись на касах у торгових точках, кафе та інших установах.
Прессекретар ПриватБанку Олег Серга прокоментував ситуацію:
"Є тимчасові перебої з оплатою у деяких моделях POS-терміналів. Проблему знаємо, фахівці займаються вирішенням".
Перелік моделей проблемних терміналів не навели.
ПриватБанк відкрив рекордну кількість рахунків бізнес-клієнтів
У прес-службі фінустанови також повідомили про відкриття понад 24,5 тисячі рахунків юридичних осіб та підприємців у вересні 2023 року. Це рекордний показник із початку повномасштабної війни. Наголошено, що це свідчить про економічне відновлення держави.
Член правління ПриватБанку з питань МПБ Євген Заіграєв відзначив постійну роботу над всебічною підтримкою підприємництва, зокрема удосконалення та спрощення процесів відкриття рахунків для бізнес-клієнтів.
У поточному місяці разом з "Дія. Бізнес" та Mastercard вдалося запустити перший національний акселератор для початківців та досвідчених підприємців. Вони отримають серйозну освітню та матеріальну базу для розвитку.
За даними компанії CBR, яка провела дослідження у липні-серпні 2023 року, 61% підприємців та 45% юридичних осіб вважають основним банком для свого бізнесу саме Приват.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк знизив удвічі тарифи для SWIFT-переказів.