У Нафтогазі розповіли, чому клієнти компанії іноді отримують завищені платіжки за газ. Це відбувається у тих випадках, коли абоненти не надають газопостачальній компанії дані про спожитий обсяг природного газу. Тоді їм рахують споживання за середнім тарифом.
Так, клієнти з різних причин не передають свідчення лічильників і в такому разі цифри у платіжці можуть відрізнятися від реальних спожитих кубів "блакитного палива". Саме тому важливо щомісяця до 5 числа передавати оновлені дані постачальнику.
Якщо від абонента не надходять дані щодо обсягів спожитого газу, то вони визначаються на основі місячного обсягу споживання за аналогічний період минулого року.
Щоб нараховані обсяги газу збігалися із реальним споживанням, клієнтам потрібно своєчасно передавати свідчення лічильників. Навіть якщо ви не живете у квартирі, все одно потрібно передавати свідчення. Нехай навіть це будуть щомісяця однакові цифри. Принаймні, тоді ви точно не переплачуватимете. Як відомо, за доставку газу споживачі платять навіть у тих випадках, коли не мешкають у квартирі.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Передати показники лічильника до Нафтогазу можна онлайн через:
- чат-боти Viber; Facebook Messenger; Telegram ,
- особистий кабінет my.gas.ua,
- спрощену форму на офіційному сайті компанії.
Якщо клієнт не має доступу до інтернету, то можна передати показники газового лічильника таким чином:
- відправивши SMS на короткий номер 4647,
- в автоматичному режимі за допомогою IVR меню за номерами: 066-300-2-888 (Vodafone); 098-300-2-888 (Київстар); 093-300-2-888 (Lifecell).
Раніше українцям розповіли, як можна платити менше за доставку газу.