У роботі monobank стався новий збій, про що в Мережі повідомили численні клієнти банку. Керівництво фінансової установи відреагувало на проблему.
Українці зіткнулися з труднощами у роботі мобільного додатку популярного віртуального банку monobank. Одні клієнти скаржаться в Мережі, що не можуть зайти в онлайн-банкінг і бачать помилку відразу після введення пін-коду, в інших зовсім не завантажується програма, зависаючи на початковому етапі, а деякі говорять про недоступність грошових переказів або інших операцій.
У фінансовій установі досить швидко відреагували на проблему. У своєму Телеграм-каналі співзасновник monobank прокоментував ситуацію та підтвердив збій. Олег Гороховський пояснив, що фахівці банку знають про труднощі в роботі програми, які виникли, і вже активно працюють над тим, щоб клієнти якнайшвидше знову могли користуватися послугами.
Він не пояснив, що стало причиною масштабного збою, але вибачився перед усіма українцями, які тимчасово не можуть користуватися банківськими послугами.
"Збій у застосунку. Виправляємо. Перепрошую у всіх, кого підводимо", - написав бізнесмен у новому повідомленні.
Нагадаємо, раніше в monobank розповіли українцям, як вони можуть повернути гроші, які помилково були відправлені не з цього приводу. Виявляється, зробити це не так просто.