Today.ua

У monobank пояснили, як повернути гроші у разі помилкового переказу

monobank виступив з роз'ясненнями, як можна повернути гроші, якщо ви припустилися помилки при переказі. Існує два способи.

Попри те, що при здійсненні переказу та введенні номера картки одержувача відправник найчастіше бачить ім'я того, кому він пересилає гроші, помилки час від часу трапляються. Причиною цього може стати поспіх або банальна неуважність відправника коштів.

У monobank наголосили, що такі запити періодично отримує служба підтримки фінансової установи. Клієнту, який припустився помилки, дають консультацію, але повернути гроші насправді не так просто.

Банк не може повернути перераховані на картку кошти. У цьому випадку клієнту рекомендують зв'язатися з одержувачем, пояснити, що сталася помилка та покластися на його чуйність та добру волю.

Якщо ж той, кому ви відправили свої гроші, проігнорував прохання, то є альтернативний шлях.

"Без згоди отримувача у нас відсутня можливість повернути вам кошти. Рекомендуємо вирішити питання з одержувачем коштів, якщо у вас є така можливість, або ж звернутися до Цивільного суду", - порадили в monobank.

Якщо у суді ви переконливо аргументуєте свою позицію та зумієте довести, що причиною переказу грошей на конкретну банківську картку стала помилка, то орган юстиції може зобов'язати отримувача повернути вам гроші. Відмовитись у такому разі він уже не зможе. Але, зрозуміло, швидше та простіше розв'язувати питання безпосередньо з одержувачем, якщо він піде на контакт.

Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що вперше за шість років monobank оновив дизайн програми.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ