Today.ua

У Київстарі зробили офіційну заяву про серйозні проблеми: дедлайнів відновлення зв'язку не назвали

У компанії Київстар, яка сьогодні вранці стала об'єктом потужної хакерської атаки, поки що не можуть назвати терміни відновлення зв'язку. До роботи залучено не лише кращих спеціалістів компанії, але й інших фахівців. Але наслідки атаки виявилися дуже руйнівними.

Про це заявив у телемарафоні генеральний директор компанії Київстар Олександр Комаров.

За словами топ-менеджера, об'єктом атаки хакерів стала віртуальна інфраструктура компанії. В результаті атаки частково знищено програмне забезпечення. Зараз над його відновленням трудяться кращі фахівці компанії. Крім того, залучено правоохоронців та спеціалістів з кібербезпеки. Однак наразі гарантувати, що зв'язок буде відновлено до якогось певного часу, у компанії не можуть.

"Поки що терміни відновлення сервісів остаточно не зрозумілі", - заявив гендиректор.

Топ-менеджер компанії пообіцяв, що клієнтам Київстар обов'язково компенсують фінансові втрати, яких вони зазнали через неможливість зателефонувати або скористатись інтернетом.

Крім того, як стало відомо, через хакерську атаку на Київстар частково не працюють POS-термінали та інформаційно-платіжні термінали Ощадбанку. Вони зможуть відновити свою роботу лише після того, як відновиться робота Київстар.

Хакери також атакують ще одного мобільного оператора – Vodafone. Щоправда, цей зв'язок їм нараз не вдалося "покласти на лопатки". Не встояв лише мобільний застосунок оператора.

Нагадаємо, трохи раніше про масштабний збій у банкоматах повідомив і ПриватБанк. Крім того, національним роумінгом скористатися також неможливо. Він не працює через хакерське втручання у програмне забезпечення українського мобільного оператора.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ