Today.ua

У компанії Yasno пояснили, чому світло не завжди відключають за графіком

Генеральний директор компанії Yasno Сергій Коваленко виступив із роз'ясненням щодо відключень світла для побутових споживачів за графіком. Він визнав, що у деяких ситуаціях можливі розбіжності.

Він нагадав, що у графіках відключення електрики, які публікує компанія Yasno, є три зони:

Проте, за словами Сергія Коваленка, графіки можуть порушуватись. Він стверджує, що сам сидів без світла сім годин замість заявлених чотирьох.

"Звісно, це може видаватися несправедливим: світла немає сім годин, потім півтори-дві години є (закладаю час на перемикання), а потім знову немає. У мене особисто вчора світла не було 7 годин поспіль. Проте прошу поставитися із розумінням до ситуації. Колеги обов'язково знайдуть збалансований вихід із ситуації", - пояснив гендиректор компанії Yasno.

За його словами, якщо будинок знаходиться у "білій зоні", а світло все одно зникло, це означає не порушення графіка, а локальну аварію.

Сергій Коваленко нагадав, що напередодні в енергосистемі був колосальний дефіцит. Україна імпортувала від партнерів до 1,7 гВт-годин, проте відключень все одно не вдалося уникнути.

Нагадаємо, після серії весняних ракетних атак росіян на енергетичні об'єкти України, 14 травня вперше за довгий час у нашій країні було запроваджено контрольовані аварійні відключення світла.

З 15 до 17 травня світло подавалося побутовим споживачам за графіком. Відключення в основному відбувалися в ранкові та вечірні години. Нагадаємо, напередодні Укренерго повідомила, що цими вихідними не має наміру відключати побутових споживачів. Для промислових підприємств графіки збережуться.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ