Today.ua

У Київстарі зробили заяву про нові проблеми зі зв'язком: “Виникли складнощі“

У мережі Київстар, яка відновилася після масштабної атаки хакера, знову виникли проблеми зі зв'язком. Абоненти масово скаржаться на відсутність з'єднання. У компанії зробили офіційну заяву щодо ситуації.

Напередодні Київстар повідомив про стабілізацію роботи мережі. Вдалося відновити роботу 99% базових станцій, повернути мобільний зв'язок та інтернет, міжнародний голосовий роумінг та послугу SMS. Також відновилося функціонування програми "Мій Київстар".

"Додаток все ще може працювати нестабільно, у тому числі у тих, хто знаходиться у роумінгу. Відновлюємося. Продовжуємо. стабілізаційні роботи. Залишаємося на зв'язку!" – вказав оператор.

Проте вже сьогодні вранці, 20 грудня, абоненти зіштовхнулися з перебоями у роботі Київстару. Багато хто не міг здійснити дзвінок, надіслати або отримати SMS, а також скористатися інтернет-з'єднанням. Представники найбільшої телекомунікаційної компанії пояснили ситуацію:

"Наша мережа наразі на етапі стабілізації після масштабної хакерської атаки, тому все ще можуть виникати короткочасні складнощі у роботі послуг. Так, зранку 20 грудня у ряді міст на заході і півдні України виникли складнощі із голосовим зв`язком і роботою мобільного застосунку "Мій Київстар". Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності".

 

Що трапилося з Київстар

Найпотужніший збій у роботі оператора зафіксували 12 грудня. Українці втратили мобільний зв'язок та інтернет, не працював сайт компанії. Невдовзі з'ясувалося, що Київстар зазнав потужної хакерської атаки. Ввечері наступного дня голосовий зв'язок поступово почав відновлюватися.

Нагадаємо, що Київстар пообіцяв компенсацію всім абонентам, які залишилися без зв'язку після хакерської атаки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ