Клієнти ПриватБанку дедалі частіше скаржаться на необґрунтоване, на їхню думку, блокування рахунків. При цьому фінансові операції з рахунком можуть заблокувати у невідповідний момент. Приватбанк відповів, що блокування рахунків – це стандартна процедура. Отже, всім клієнтам потрібно бути готовими, що таке може статися з їхнім рахунком.
Про це стало відомо зі скарг клієнтів банку, опублікованих на порталі minfin.
Клієнту, який підписався як Nrfx 1964, заблокували рахунок під час грошового переказу. При цьому банк зажадав підтвердження (клієнт не написав, що він має підтвердити) і гроші просто "зависли". Скасувати транзакцію Nrfx 1964 також не зміг.
"Такого знущання над клієнтом і не придумаєш. Банк" чекає на підтвердження?! від кого???" платежу із зарплатної! картки більше 4х годин. При цьому скасувати платіж неможливо. Відповідь "фахівців" одна - перевіряйте в архіві", - поскаржився обурений клієнт.
У своїй відповіді служба підтримки ПриватБанку зазначила, що "будь-який платіж, який здійснюється з картки ПриватБанку, може випадати на перевірку".
"З метою забезпечення безпеки операцій у мережі та захисту коштів на рахунках ми проводимо додаткову перевірку. Це звичайна стандартна процедура, яку ми вибірково здійснюємо з метою недопущення різноманітних ризиків", - роз'яснили в ПриватБанку.
Тобто вибірково може бути перевірено будь-який платіж. І ніхто з клієнтів не може бути упевнений, що під час чергової транзакції його гроші не "зависнуть" десь на просторах "віртуального світу". При цьому банк порадив клієнту повторити платіж і виконати всі рекомендації банку щодо його підтвердження… Доставити гроші за потрібною адресою голубиною поштою тепер , напевно, буде швидше.
Нагадаємо, ПриватБанк обмежив операції поповнення рахунку за деякими картками клієнтів.