Усі переплати за газ споживачам повернуть. Але компанія "Нафтогаз" поверненням грошей, які були сплачені іншим компаніям, не займається. Механізму переказу переплачених грошей між колишнім та нинішнім постачальником також не передбачено. Отже, повернення переплат за газ – це виключно турбота самого споживача.
З такою заявою, і вже не вперше, виступила компанія Нафтогаз.
Багато споживачів газу останнім часом були переведені на обслуговування до компанії Нафтогаз. Причому Нафтогаз наразі відповідає як за постачання газу, так і за його розподіл. Однак про перехід на обслуговування з однієї компанії в іншу багато клієнтів не були обізнані, і тому заплатили за послуги колишній компанії – своєму облгазу. Тепер вони не знають, як повернути гроші назад. Адже у багатьох кожна копійка на рахунку, і ця сума переплати для них є дуже важливою.
Повернути цю переплату можна і потрібно цього вимагати. Облгаз зобов'язаний віддати колишньому клієнту усі незаконно отримані гроші, кажуть у Нафтогазі. Однак це повернення не відбудеться автоматично. Клієнт мусить сам про це подбати.
Для повернення цих грошей слід звернутися до попередньої газової компанії із заявою про повернення переплати. Ця компанія, у свою чергу, має протягом 5 днів після отримання заяви відреагувати на неї: дати відповідь колишньому клієнту, а згодом повернути йому гроші.
"У разі ігнорування попереднім постачальником письмової вимоги щодо повернення переплат споживачеві, останній має право на отримання компенсації у розмірах та порядку встановлених Мінімальними стандартами та вимогами до якості обслуговування споживачів та постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКУ від 21.09.2017 року № 115", - йдеться у повідомленні прес-служби Нафтогазу.
Нагадаємо, деякі українці скаржаться, що одержують рахунки за газ, який уже оплатили. У "Нафтогазі" пояснили, чому так відбувається.