Today.ua

Суми в платіжках за електроенергію не відповідають реальному споживанню: у Yasno роз'яснили причину

Багато українців скаржаться, що отримують платіжки за електроенергію із сумами, які не відповідають реальному споживанню. Через це їм доводиться платити більші суми за електрику, ніж вони спожили насправді.

У компанії Yasno роз'яснили нюанси розрахунку плати за світло, і розповіли про особливості передачі показань лічильника електроенергії.

Щоб нарахування проводилися коректно, споживачі мають передавати показання лічильника в певні числа. Для цього відведено 5 днів: 2 дні наприкінці поточного місяця, за який здійснюється оплата, і 3 дні на початку наступного місяця. Якщо ж цим правилом знехтувати і передавати показання коли заманеться, то енергетики рахуватимуть споживання на підставі попереднього періоду - за середньодобовим споживанням.

"Якщо показання лічильника передати раніше або пізніше, то ОСР (оператор системи розподілу) розрахує дані за середньодобовим споживанням", - роз'яснили у постачальника.

Крім того, існують ще деякі типові ситуації, на які нерідко скаржаться споживачі.

У квартирі ніхто не живе, а платіжки за електрику приходять із не нульовими сумами. Ані компанія-постачальник Yasno, ані ОСР не знають, чи живе хтось у вас у квартирі, чи не живе. Отже, якщо ви їдете надовго, є сенс подати заявку ОСР на припинення постачання електроенергії. Але є і простіший спосіб: просто щомісяця в належні дні передавати незмінні показання лічильника із нульовим споживанням.

Показання було передано в належні дні, проте в особистому кабінеті відображаються зовсім інші цифри. Так може статися в кількох випадках:

Нагадаємо, у Міненерго спростували інформацію про підвищення тарифу на електроенергію для населення, яку було розтиражовано вітчизняними ЗМІ.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ