Київстар підвищує тарифи на свої послуги. У компанії назвали цей процес неминучим. Водночас там підкреслюють, що за більшу ціну буде й більший обсяг послуг. При цьому клієнтам пропонують вибір: перейти на вищий тариф або на нижчий. Природно, що обидва варіанти передбачатимуть зміни в обсязі послуг.
Чому підвищують тарифи, і що Київстар пропонує своїм абонентам, розповів президент компанії Олександр Комаров.
Київстар змушений вдатися до перегляду тарифів для того, щоб збалансувати витрати з доходами компанії. Адже останнім часом витрати мобільного оператора за всіма статтями істотно зросли. А тарифні плани компанія Київстар не підвищувала з початку повномасштабної війни. Однак тепер, щоб не знижувати якість послуг і не втратити клієнтську базу, оператор змушений підвищувати тарифи на зв'язок.
"Зростаюче споживання, інфляція, девальвація змушує всіх виробників, сервіс-провайдерів так чи інакше підвищувати ціни. Ми робимо це вперше з початку війни. До того ж ми даємо клієнтам вибір: або перейти на новий тарифний план з більшим обсягом послуг, або обрати альтернативу з наявних тарифних планів за меншою ціною і з меншим обсягом послуг. Потрібно розуміти, що це неминучий процес", - заявив Комаров.
Водночас він наголосив, що зміни торкнуться лише тих тарифних планів, які залишалися незмінні протягом кількох років. Нові тарифні плани чіпати не будуть. Взагалі у компанії є золоте правило: не чіпати тарифів, яким менше 12 місяців. Перегляду підлягають лише старі тарифні плани, які вже можна вважати "динозаврами№ у мінливому світі послуг стільникового зв'язку.
"У нас є правило. Ми не змінюємо тарифи протягом 12 місяців. Наприклад, якщо у нас є нова клієнтська база, яка підключилася менш ніж за рік до цього моменту, їхні тарифи ми не чіпаємо", - підкреслив топ-менеджер.
Нагадаємо, Київстар переходить також на нові номери SIM-карт. Вони починатимуться з коду 077. При цьому старі номери, які вже існують, залишаться незмінними.