Абоненти Київстар уже можуть поповнювати свої рахунки. Компанія відновила цю функцію після хакерської атаки, здійсненої на її інфраструктуру вранці 12 грудня. Але все ж таки є одна особливість при поповненні рахунку, яку слід врахувати.
Про це повідомила прес-служба Київстар в акаунті компанії у мережі Х (колишній Twitter).
"Чи можна поповнювати рахунок?" – поцікавився клієнт компанії.
У Київстар відповіли, що функція поповнення цілком доступна. Однак є одна особливість, яку потрібно врахувати, щоб не турбуватися, що платіж не пройшов, або не буде зарахований.
"Поповнення рахунку мобільного номера або "Домашнього Інтернету" – доступне. Але, оскільки всі сервіси остаточно не відновлені, ми не зможе поінформувати вас про успішне надходження коштів на рахунок за допомогою SMS", - відповіли в Київстар.
Таким чином, не варто турбуватися, якщо SMS, що підтверджує поповнення рахунку, не прийде. Просто поки що це технічно неможливо.
Як з'ясувалося, атаку на Київстар було здійснено російським хакерським угрупуванням "Сонцепек", проте не без допомоги українського співробітника компанії, який надав їм доступ до потрібних відомостей.
При цьому хакери зуміли обрушити мобільний зв'язок та інтернет від Київстару. Причому все це не функціонувало понад добу. Як пізніше з'ясувалося, зловмисники атакували віртуальну інфраструктуру компанії. Їм вдалося частково знищити програмне забезпечення, а також зруйнувати налаштування транзитних базових станцій.
Фахівцям компанії довелося за ці дні після атаки виконати колосальну роботу з відновлення інфраструктури. І навіть на сьогодні, незважаючи на роботу мобільного зв'язку та інтернету, всі функції поки що не відновлено.