В Україні наприкінці січня почнуть відключати електроенергію боржникам. Це пов'язано зі скасуванням заборони, яка діяла з початку повномасштабної війни. Однак і ті споживачі, які справно оплачують комуналку, стикаються із завищеними сумами у платіжках. Стало відомо, як діяти у таких випадках.
Міністр енергетики Герман Галущенко заявив, що українці, які не згодні з виставленими платежами за комунальні послуги, повинні звертатися до обленерго для проведення перерахунку. Якщо там проблему вирішити не вдалося, можна подати скаргу до НКРЕКП.
Співробітники обленерго зобов'язані перевірити інформацію та внести корегування. Однак далеко не завжди вдається досягти консенсусу.
"Якщо він не задоволений і бачить, що немає контакту чи розуміння, то у нас є НКРЕКП, куди він має право звернутися зі скаргою", - пояснив Галущенко.
Українці затримують плату за електрику
Кошти, які українці сплачують за світло, є дуже важливими, тому що вони потрібні для оперативного та якісного відновлення електропостачання в умовах негоди. Деякі споживачі зловживали забороною на відключення від мережі боржників і накопичили значні борги.
"Особливо це нечесно, коли я дивлюся, що прифронтові регіони платять більше, ніж області, які не причетні до безпосередніх бойових дій. Я вважаю, що це як мінімум несправедливо", - зазначив чиновник.
Повернення відключення світла боржникам не означає, що постачальники почнуть масові відключення.
"Це має покращити платіжну дисципліну, особливо коли йдеться про те, коли не можна пояснити, коли це просто ти зловживаєш тим, що є можливість не платити", - підсумував міністр.
Раніше повідомляли, що в Україні запровадили третій комунальний тариф на газ: споживачів змусять платити за внутрішньобудинкову трубу у будинку.