Супермаркети часто використовують хитрощі, щоб збільшити продажі. Однак іноді свідомо йдуть на обман, зокрема з акційними товарами, та вводять покупців в оману.
Експерти "Захисту прав споживачів" звернули увагу на написи у магазинах, в яких зазначено про неможливість обміняти або повернути продукцію, реалізовану за акціями. Однак насправді вони зобов'язані це робити, а інакше йдеться про порушення чинного законодавства.
Зазначено, що споживачі мають право обміняти якісний товар на аналогічний, якщо той не підійшов йому за розміром/габаритами, формою, фасоном чи кольором, або не може використовуватися за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів після дня покупки, якщо продавець не повідомляв про триваліший термін.
Повідомляється, що обміняти товар належної якості можна лише за умови збереження його товарного вигляду, споживчих властивостей, наявності ярликів та пломб, а також чека (розрахункового документа), який вручають покупцеві разом з реалізованим товаром).
При цьому слід пам'ятати про товари, які не можна обміняти чи повернути. Це білизна та засоби гігієни, пір'яно-пухові вироби, м'які іграшки, парфумерно-косметичні вироби, медикаменти та інші асортиментних позицій.
"Акції та рекламні знижки – ці безпрограшні методи залучення покупців завжди активно застосовують магазини, особливо напередодні новорічних свят… Якщо ваші права, як споживача порушені, і підприємство відмовляється задовольнити справедливі вимоги відповідно до чинного законодавства про захист прав споживачів – звертайтесь до Держспоживспоживслужби та її територіальних органів", - наголосили правозахисники.
Нагадаємо, що мережа АТБ запустила у своїх супермаркетах роботів-помічників.