ПриватБанк спільно з Apple запустили послугу Tap to Pay для прийому платежів. Вона доступна для підприємців. Их клиенты, у которых есть iPhone, смогут рассчитываться за услуги исключительно с помощью смартфонов.
Україна стала третьою країною в Європі (після Великобританії до Нідерландів) та сьомою у світі, де запустили сервіс Tap to Pay. Проект запрацював 31 жовтня, і завантажити додаток "Термінал", який використовується в рамках цього сервісу, можна за посиланням.
У прес-службі ПриватБанку відзвітували, що пишаються таким нововведенням, адже нова технологія прийому безконтактних платежів дозволить зробити доступ до банківських послуг більш простим, знизить витрати бізнесу та сприятиме розвитку cashless економіки.
Член правління ПриватБанку з питань малого та середнього бізнесу Євген Заграєв на своїй сторінці у Facebook зазначив, що для реалізації сервісу Tap to Pay ПриватБанк звернувся до Apple рік тому. То був довгий шлях, і ось нова технологія вже доступна українцям.
Приймати платежі через мобільний додаток – дуже зручно. Адже представники бізнесу зможуть заощадити на встановленні POS-терміналів, якщо навіть частина їх клієнтів зможе розраховуватися за допомогою смартфонів.
Додаток "Термінал" підходить для всіх типів бізнесу:
- сфера послуг (кафе, салони краси, спортзали, стоматологічні та ветеринарні клініки);
- вулична торгівля, ринки, мобільні торгові точки;
- бізнес із власною кур'єрською доставкою;
- кафе, бари, кейтеринг;
- нотаріуси, адвокати, страхові агенти;
- таксисти, фрілансери, майстри "за викликом";
- інший будь-який бізнес.
Раніше у ПриватБанку пояснили відсутність готівкової валюти у касах фінустанови.