Today.ua

ПриватБанк заморожує рахунки ФОП: клієнти не можуть отримати доступ до своїх грошей

ПриватБанк заморожує рахунки деяких фізичних осіб – підприємців. Люди залишають свої скарги на сайті Мінфіну. Вони обурені тим, що фінустанова лишає їх засобів до уснування.

Так, один із клієнтів ПриватБанку розповів, що йому перестали надходити гроші від клієнтів, які розплачуються за послуги через додаток "Термінал". Як з'ясувалося, чоловікові заморозили 32 000 грн, до яких він тепер не може отримати доступу.

"А якщо питання не вирішиться, вони можуть утримувати гроші 180 днів. У мене питання, чому я мушу від цього страждати... Чек, накладну я надав поштою, відповіді немає. І взагалі не розумію, навіщо блокувати (рахунок ФОП, податки сплачую, у податковій усі дані)", - пише клієнт у відгуку.

Ще один клієнт описав свою ситуацію. Він також є підприємцем. Йому ПриватБанк заблокував рахунок та доступ до мобільного додатку. Усього на рахунку клієнта тоді було 5000 грн та -3000 грн на кредитці. Через 5 років він дізнався про позов від банку і про те, що ПриватБанк виграв суд. Чоловіка зобов'язали заплатити 21 000 грн (кредит 3000 + відсотки). Однак на цьому справа не закінчилась.

У 2022 році клієнт вирішив відкрити новий рахунок у ПриватБанку. Коли йому на карту прийшла зарплата у сумі 16 500 грн, ці гроші банк одразу ж списав із рахунку, нібито у якості відсотків за старий борг.

Коли клієнт вкотре звернувся до відділення, йому сказали сплатити цю суму.

"Шахраї. Оператори нічого не можуть сказати. У відділенні м'яко кажучи послали і сказали платити... Платити все життя, тому що не факт, що я виплачу, а вони ще не придумають відсотків. Дуже прикра ситуація, це бандити, які всі ваші кошти присвоюватимуть собі. Коли був Комерційний банк, навіть такого не було, а тут…", - пише у відгуку клієнт.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк без попередження закриває рахунки клієнтів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ