ПриватБанк відмовляє в іпотечних кредитах своїм клієнтам-пенсіонерам. Відповідна скарга з'явилася на Facebook-сторінці фінустанови.
У коментарях під однією з публікацій банку українець поскаржився, що його 70-річному батькові, котрий давно є клієнтом ПриватБанку, відмовили в оформленні послуги "Покупка частинами". Пенсіонер хотів придбати новий телефон у кредит, але в банку, ймовірно, вирішили, що він ненадійний платник, не маючи на це законних підстав.
"ПриватБанк вражає своєю підлістю та дискримінацією. Мій батько хотів купити собі новий телефон з оплати частинами, але виявляється йому, з ідеальною кредитною історією, після 70 років уже відмовлено в цій послузі", — поділився син пенсіонера.
За словами автора коментаря, ситуація з його батьком має всі ознаки вікової дискримінації. Чоловік додав, що батько є повністю платоспроможним і має ідеальну кредитну історію. Незрозуміло, з яких підстав банк йому відмовив.
"Скажіть, мій батько що, у 70 років перестав бути людиною? Чому ви вирішили, що платоспроможна людина у 70 років не має права робити покупки без шкоди для свого бюджету?", - сказано у відгуку.
На сайті ПриватБанку сказано, що послуга "Оплата частинами" доступна власникам банківських карт для VIP-клієнтів (Platinum, Infinite, World Signia / Elite). Щоб дізнатися про доступну суму ліміту, можна відправити SMS на номер 10060 з текстом chast.
Можливо, у цій ситуації пенсіонеру відмовили не через вік, а тому, що він є власником картки, яка не підпадає під умови кредитування.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк запустив послугу інкасо у своїх відділеннях.